تبلیغات میلیاردها فروش برای یک شهاب سنگ در خیابان جردن! عکس


دوران کرونا به شرایطی منجر شده است که برای هر رویداد کوچک یا بزرگ در جامعه بشری ، آنها به فضای مجازی ، وب سایت ها و اینترنت می روند و در این دنیای بی پایان از هرج و مرج به جستجوی همه چیز از شیر مرغ تا زندگی انسان می پردازند. در همین حال ، مشاهده فروش شهاب سنگ ها یکی از نوآوری هایی است که عجیب ترین و ابتکاری ترین در بازار سایبر به نظر می رسد. مخصوصاً اگر یکی از این تبلیغات مربوط به شهاب سنگی باشد که چهارصد و هفتاد و هشت گرم وزن دارد و پانصد میلیارد تن قیمت دارد.

شهاب سنگ ها قطعاتی از سیارک های معلق در جو یا دنباله دارهایی هستند که پس از برخورد با جو زمین مشتعل می شوند و در صورت عبور از جو زمین شهاب سنگ نامیده می شوند.

تبلیغات میلیاردها فروش برای یک شهاب سنگ در خیابان جردن!  عکس

گفته می شود در طول سال تعداد شهاب سنگهایی که به سطح زمین برخورد می کنند پانصد گونه است که فقط پنج نمونه از آنها به دست دانشمندان می رسد. به همین دلیل است که چنین سنگی کیمیا می شود و بر قیمت طلا مسلط می شود. تلاش دلالان باید از اینجا دنبال شود و بنابراین تعداد معامله گران در این بازار به سرعت در حال رشد است. آنقدر زیاد که تبلیغات شهاب سنگ آنقدر زیاد است که تصور را به این ایده دور می رساند که احتمالاً بیشتر شهاب سنگ های کهکشان راه شیری کاملاً به خانه و بدون هیچ گونه تردیدی در راه هستند. ایران باستان و اسطوره ای ما را برای فرود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید  توضیح درباره قطع کردن حرف‌های گنج‌زاده +عکس

علاوه بر این ، همانطور که مشخص شد ، فروشندگان این کالای شگفت انگیز یا آن را به عنوان میراثی برای اجداد و مردگان از شن و ماسه خانوادگی خود ارائه می دهند ، یا حتی فراتر از این می روند و آنچه را که می خواهند و می گویند توجیه می کنند. آنها ادعا می کنند سقوط به اصطلاح شهاب سنگ و حضور شخصی و دخالت آنها در کشف و شناسایی آن را دیده اند.

وقتی به دنبال موقعیت یک شهاب سنگ یا سقوط آن می شویم ، آنها ما را به مناطق دور افتاده و غیرقابل دسترسی در قلب صحرای نامرئی یا کوه ها و هزارتوهای صعب العبور هدایت می کنند که برای کمک به ما کافی است.

اما آنچه مرز معجزه را به دورترین نقطه خود می رساند ، استناد به گواهینامه ها یا مدارک معتبری است که به بالاترین سطح آموزش عالی نسبت داده شده است. بازرگانان این تجارت عجیب توانایی قابل توجهی در دریافت کارت شناسایی و گواهینامه از دانشگاه های معتبر کشور و یا حتی از سازمان زمین شناسی دارند و تاکنون موفق نبوده اند.

اما با فكر كردن در مورد این تجارت غیرمعمول و نادر ، آنچه باعث ذهن بیشترین جستجو را می كند قیمت و ارزشی است كه اعضای این حرفه برای كالای مورد بحث خود قائل هستند. البته ، برای برخی از این تاجران دوستدار هنر ، عمل این است که می گویند نرخ اعلام شده بسیار پایین تر از قیمت واقعی شهاب سنگ است و به دلیل فقر و ضرورت آنها چنین قیمتی را برای این کالای کمیاب نادر تعیین کرده اند .

بیشتر بخوانید  یک رکورد ویژه برای مهاجم تیم ملی فوتبال قطر

گروه دیگری از شاکیان ، با طرح دعاوی طولانی و مفصل ، کشف دشوار یا تصادفی این محصول و اینکه آنها قیمت واقعی را پس از ارزیابی های کارشناسی در یک مرکز بزرگ علمی یا دانشگاهی تعیین کرده اند ، گزارش دادند. البته تاکتیک دیگر این است که مشتریانی متزلزل و پول در آن طرف آب که حاضرند هزینه زیادی را برای این جسم نادر و خارج از آب بپردازند ، جلب کنید.

اکنون اما شاید انتشار آگهی فروش یک شهاب سنگ بزرگ مریخی به نام آخوندریت هواردیت و محل برخورد آن با سطح بندرعباس و وزن آن 478 گرم است و شاکی فروش ادعا می کند ویدئویی از تأثیر آن بر سطح زمین. وب سایت روی دیوار ما آخرین آیه این رویای شگفت انگیز و شگفت انگیز است ، که ممکن است برای محافظت از خود در برابر آفت ها و شورش های وحشتناک لازم باشد ، ما باید خود را در یک پناهگاه امن ، متفاوت از آنچه در دنیای مجازی آشکار می شود ، پیدا کنیم.

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید