انتظارات از قضات اخبار از فارس


به گزارش خبرگزاری فارس ، یدولا جوانی در یادداشتی نوشت: آقای قای آقای اژه ای حجت الاسلام والمسلمین با حکم رهبر معظم انقلاب در دادگستری جای آقای رئیسی را گرفتند. قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در اصلاح پرونده ها ، اجرای عدالت ، ریشه کن کردن فساد ، احیای حقوق عمومی و نهادینه سازی قانون گرایی در کشور دارد. در دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی ، بر اساس سند تحول ، قوه قضاییه در مسیر درست نسبت به گذشته در حال حرکت بود و این باعث شده است که مردم علی رغم همه تخریب ها و عملیات تبلیغی و روانی دشمن ، به رئیس قوه قضائیه اعتماد کنند. ، وی از 18 میلیون رأی به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد. رهبر معظم انقلاب با مشاهده این عملکرد موفق ، خدمات ارزشمند آقای رئیسی را در متن رئیس جدید قوه قضائیه تحسین و پروتکل وی را در دوره قضایی خود به عنوان “سابقه افتخاری” توصیف کردند. اما آنچه در انتصاب رئیس قوه قضائیه برجسته است انتظارات رهبر معظم انقلاب ، آقای اجی به عنوان قاضی ارشد است. آقای اژه ای و رئیسی در تصدی رئیس قوه قضائیه یک نکته مشترک دارند و آن این است که آنها سابقه طولانی خدمت در قوه قضائیه را دارند. بدون شک یکی از دلایل موفقیت آقای رئیسی در دوره تصدی ریاست قوه قضائیه ، شناخت دقیق قبلی وی از قوه قضاییه است.

شناخت آقای اژه ای از دادگستری برای پیشرفت امور و انجام وظایفشان بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب در متن حکم خود فرمودند: “جنابعالی علاوه بر اختیارات قانونی ، تجربیات ارزشمندی نیز دارد. و تجربه دانش عمیق در دادگستری “در اصل شما باید صد و پنجاه و هفت نفر به عنوان رئیس قوه قضاییه منصوب شوید.” امام خامنه ای (س) در متن فرمان انتصاب ، انتظاراتی را ذکر می کند که در واقع همان انتظارات مردم از دستگاه قضایی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید  رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله به کاروان سوخت ایران را پذیرفت

ارتقا justice عدالت و احیای حقوق عمومی ، حصول اطمینان از آزادی های قانونی و نظارت بر اجرای صحیح قانون ، جلوگیری از جرم و مبارزه قاطع با فساد از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آقای اجی است. بدون شک تنها راه تحقق این انتظارات عادلانه که همه خواسته های ملت است ، مبارزه صادقانه و شبانه روزی با هوشمندی و عزم راسخ است. رئیس قوه قضائیه برای دستیابی به عدالت و ریشه کن کردن فساد نباید در برابر کسی بایستد و بنابراین ، خدای ناکرده ، راه تحمل را در پیش بگیرد. حمایت بزرگ آقای اژه ای از عدالت و از بین بردن فساد این است که علاوه بر حمایت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، که همچنین برای همه روسای سابق قوه قضائیه بود ، حمایت کامل از دو قوه مقننه و قوه مجریه است. جدی ریاست جمهوری آقای رئیسی اکنون فرصتی طلایی و ارزشمند برای قوه قضاییه برای اجرای عدالت و مبارزه موثر با فساد است. رئیس جدید دادگستری با توجه به سایر انتظارات رهبر معظم انقلاب مانند ادامه رویکرد تحول آفرین و اجرای سند تحول ، گسترش فن آوری های جدید و دسترسی آسان و رایگان به خدمات قضایی ، موثر قرار دادن شایسته است. ، نیروهای جهادی و با فضیلت در مسئولیت ها و آموزش مدیران صالح برای دادگستری و ارتباط با متن مردم تا بتوانند در گام دوم فصل جدیدی را برای سیستم عدالت در سطح انقلاب اسلامی رقم بزنند. انشاالله

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید