270 موسسه خیریه و کمک مالی برای عید سعید قربان جمع آوری می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، عیسی بابایی گفت: امسال همه دفاتر کمیته امداد در استان ، 250 خیریه و 20 پایگاه واقع در میادین اصلی شهرها آماده جمع آوری کمک ها و بودجه مردم به مناسبت عید سعید قربان و آنها را بین نیازمندان توزیع کنید.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ، امام خمینی (ره) گفت: کودکان و خانواده هایی که بیماران مریضی فانی دارند. «در همان روز عید ، او بین نیازمندان توزیع می کند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین گلستان در روز عید سعید قربان می توانند نذورات خود اعم از گاو زنده ، گوشت و پوست حیوانات را در پایگاه ها و دفاتر و مراکز خیریه این نهاد در استان و مانند سال های گذشته با کمک کنید در روز عید دریغ نکنید که به مهمانان بی بضاعت شادی دهید.

بابایی افزود: امسال مردم می توانند به هر قیمتی در اسکن قربانی ها شرکت کنند و کمیته امداد بر اساس کمک های جمع آوری شده و اهداف شرکت کنندگان ، دام ها را جمع آوری ، ذبح و گوشت قربانی را در مناطق فقیر نشین توزیع می کند. “

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس. ویروس کروناپروتکل های بهداشتی در تمام مراحل کشتار تا زمان توزیع گوشت قربانی ، با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و در اسرع وقت رسیدن به خانواده های نیازمند ، انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ، امام خمینی (ره) با پیش بینی جمع آوری 32 میلیارد تومان قربانی در سال جاری گفت: سال گذشته 24 میلیارد تومان وعده از عید قربان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید  خبر خوب برای دهه شصتی‌ها؛ ۳ وام ویژه دریافت می‌کنید

بابایی درباره روش های غیرحضوری مشارکت انسانی در طرح نذورات قربانیان بحث کرد و گفت: “علاوه بر استفاده از نرم افزار مجازی ، کد پرداخت آسان و شماره حساب موسسه همچنین امکان پرداخت نذورات را فراهم می کند و افراد می توانند به وب سایت قربانیان مراجعه کنند. کمیته کمک. “بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید