نادی: الکنو در هنگام دعوت گائمی حضور نداشت / فرهاد تصمیم عجولانه ای گرفت و نباید برگردد


علیرضا نادی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس فارس در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی های المپیک 2020 توکیو وی گفت: اکنون زمان انتقاد نیست. همه باید حمایت کنند ، زیرا زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده است. در شرایط فعلی همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم مسابقات تیم ملی را با امید تماشا کنیم.

وی ادامه داد: در هر صورت باید بپذیریم که سلیقه مربیان برای انتخاب بازیکنان متفاوت است ، زیرا آنها با افکار ذهنی خود افراد را انتخاب می کنند و در نهایت آنها باید مسئولیت پذیر باشند. باید دید منظور آلکنو هنگام انتخاب این افراد چیست. او قطعاً معتقد است که تیم ملی می تواند با این افراد بهترین نتیجه المپیک را کسب کند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: من پیشنهاد می کنم با مربی 3-4 ساله قرارداد ببندم تا در بازی های بعدی المپیک شرایط بسیار خوبی داشته باشیم. حالت خوبه داشته باش آلکنو دیر به تیم ملی اضافه شد و شناخت کافی از بازیکنان نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا در لیگ ملت ها به دنبال نتیجه نباشد تا دانش کافی در مورد بازیکنان کسب کند.

نادی گفت: “من تیم ملی را از صمیم قلب دوست دارم. من سالها در تیم ملی بازی کردم و سخت کار کردم.” وقتی دیدم تیم ملی در لیگ ملت ها بازی می کند ، پشیمان شدم که شرایط ما مقابل تیم هایی از استرالیا ، ژاپن ، آرژانتین و … وجود دارد. خیلی بد هستند بعد از مسابقات در لیگ ملت ها ، باید نسلی در تیم ملی حضور داشته باشد که جوان است. بیشتر بازیکنان جوان نیز با مربیان محلی کار کرده اند و می توان رهبری تیم ملی را به مربیان ایرانی سپرد. با این حال ، هرکسی که تیم ملی را هدایت کند باید تا المپیک بعدی در سمت خود باقی بماند.

بیشتر بخوانید  اسرار سریال آقای قاضی | چرا در این دادگاه هیچ وکیلی نبود؟

او برای اظهارات فرهاد قائمی، درخواست شد: به ایمان مقصر قائمی بود. در هنگام خداحافظی از تیم ملی مجبور نبود تحت هیچ شرایطی برگردد. فکر می کنم او عجولانه تصمیم گرفت. فرهاد باید به شرطی برگردد که توسط مربی تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی تضمین شده باشد ، در غیر این صورت بازیکنی نیست که بخواهد آزمایش و آزمایش شود. او باید نظر نهایی را از مربی می خواست و سپس تصمیم می گرفت.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان در رابطه با قائمی در صورت درخواست داور وی به اردوی تیم ملی اضافه شد ، گفت: داور برای تیم دل شکسته بود و به این نتیجه رسید که گرفتن تیم ملی دشوار است و به همین دلیل از قائمی خواست که به اردو بیاید ، اما همه ما اول باید این را بپذیریم و حرف آخر سرمربی. فکر نمی کنم آلکنو به دعوت قائمی حضور داشته باشد.

نادی درباره ادعای عدم دانش آلکنو از بازیکنان تیم ملی گفت: “الکنو گناهی ندارد زیرا او دیر به تیم ملی اضافه شد.” طبیعتاً ، او به جز چند چهره مشهور ، اطلاعات زیادی در مورد بازیکنان دیگر ندارد. او شرایط بازیکنان را در لیگ ملت ها بررسی کرد اما معتقدم که از این به بعد باید بازی های المپیک بعدی برنامه ریزی شود.

وی در مورد وجود مافیایی در تیم ملی گفت: فرهاد گائمی این اظهارات را کرده و باید پاسخگو باشد. در زمان ما مربیان بزرگی مانند پارک ، گایچ و ولاسکو تیم ملی را هدایت کرده اند. فکر نمی کنم در آن زمان مافیایی در تیم ملی رخ داده باشد. حتی به یاد داریم که گایچ بازیکنان باتجربه تیم ملی را کنار گذاشت و نشان داد که حرف اول و آخر را به تنهایی بازی می کند. از لیگ ملت ها تا المپیک زمان زیادی وجود ندارد و در این بین ممکن است الکنو با دیگران مشورت کرده باشد و فرهاد این را به عنوان حضور مافیایی تعبیر کرده است. الکنو مربی بزرگی است و فکر نمی کنم اجازه دهد دیگران در کار او دخالت کنند.

بیشتر بخوانید  مسکو: ما اقدامات لازم را برای جلوگیری از حمله به تاجیکستان انجام می دهیم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان در مورد پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در بازیهای المپیک 2020 توکیو گفت: پیش بینی کار دشواری است ، اما باید بپذیریم که فاصله زیادی بین لیگ ملت ها و بازیهای المپیک و تغییرات عجیب برای این مدت کوتاه بعید است. “در بازیکنان ایجاد شده است. اگر مربی وظیفه خود را به درستی انجام دهد و بتواند بازیکنان را از نظر ذهنی تقویت کند ، می توانیم نتایج بهتری از لیگ ملت ها ببینیم. در هر صورت همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و امیدوار باشیم که تیم ملی موفق شود. .

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید