نیاز به محافظت از نیروی کار در برابر Delta Corona



ایسنا / فارس رئیس شورای هماهنگی وزارت تعاون در فارس با تأکید بر لزوم محافظت از نیروی کار و بخش تولیدی در برابر موج پنجم و دلتا تاج ، گفت: 15 نفر از جامعه کارگری به دلیل شیوع تاج جان خود را از دست دادند در فارس.

سهراب مختاری در جلسه شورای هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس افزود: تولید تنها منطقه ای بود که به دلیل بیماری عروق کرونر قلب بسته نشد ، اما با تلاش جدی مسئولان دولتی ، با جدیت جدی نظارت. “به منظور رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در کارگاه ها و کارخانه های استان ، کمترین آسیب به این بخش وارد شد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس ، وی به ظهور مجدد نوع جدید تاج و آغاز قله پنجم بیماری اشاره کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت نظارت بر کار و تولید جامعه استان فارس امری اساسی است که باید جدی گرفته شود و روند محافظت از سلامت جامعه کارگری و تلاش های فارس باید جدی تر و دقیق تر از گذشته دنبال شود.

رئیس شورای هماهنگی وزارت تعاون در استان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پس از طغیان تاج ، به 74000 کارگر در فارس مزایای بیکاری پرداخت شد که این استان برای کمک به افرادی که به طور موقت از دست داده بودند رتبه بندی کرد شغل آنها. وی مقام دوم کشور را پس از تهران کسب کرد.

موکری اقدام مهم دیگری را پس از فوران تاج در فارس مانند بازگشت بیکاران به دلیل فوران تاج در نظر گرفت و گفت: طبق اسناد تأمین اجتماعی ، اکنون تعداد کارمندان 4 درصد نسبت به مارس 1998 افزایش یافته است. در فارس. “

بیشتر بخوانید  ورزش ساعد سهیلی و پسرش در باشگاه

وی افزود: از ابتدای شیوع تاج تاکنون 507 میلیارد تن تجهیزات برای بیش از 30 هزار شغل و مشاغل آسیب دیده از اپیدمی بیماری پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس همچنین با تأکید بر اینکه می خواهد جامعه هدف از خدمات راضی باشد ، افزود: “در سال های اخیر و به ویژه در سال گذشته عملکرد بانک توسعه تعاون فارس بی نظیر است ، بنابراین درخشان ترین ارائه این بانک ما تاریخچه یک سال گذشته را شاهد بوده ایم و طبق مصوبات جدید کارکنان بخش تعاون در پایان سال گذشته در استان فارس انتظار می رود سهم بخش تعاون در منابع بانک توسعه تعاون رشد خواهد کرد.

مختاری با توجه به جذب اعتبارات سال 1999 برای حمایت از پروژه های در دست اجرا در فارس ، افزود: با حمایت بانک توسعه تعاون در استان فارس ، بیمارستان ها ، سدها ، جاده ها ، راه آهن و مجموعه های ورزشی برای کارگران ساخته می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید