جمال شورجه: سینمای مذهبی دراماتیک و جذابی است


به گزارش فارس ، جمال شورجه کارگردان باسابقه سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که پس از گذراندن زمان تحت نظارت پزشکی وضعیت عمومی بهتری پیدا کرد ، از اهمیت سینمای مذهبی و البته عدم توجه نمایندگان فرهنگ و سینما. حیاط

کارگردان «33 روز» و «حماسه دیوانه» گفت: سینمای دینی سینمایی مغفول و مهجور است که متأسفانه فیلمسازان ما کمتر به آن توجه کرده اند و شاید نتوانند در این زمینه اثری تولید کنند.

بنابراین این سینما که یک سینمای محبوب است و ریشه در داستان های قرآن دارد سرکوب شده و تنها مانده است.

وی افزود: کمتر کارگردانی مانند مرحوم سلحشور که از کودکی با داستان های دینی و قرآنی آشنا بودند موفق به ورود به این عرصه شده و علاقه مندان به سینما را از محتوای شیرین و مهم داستان های مذهبی آگاه می کنند.

مدیر عملیات کرکوک همچنین به تسلط داستان های مذهبی در زمینه ها و موضوعات مختلف اشاره کرد و گفت: “قرآن و زندگی اهل بیت علیه اسلام داستان های مهمی در زمینه های اجتماعی ، تاریخی و … دارد که پر از موضوعات مهم و نکات اجتماعی که بسیار اتفاق می افتد. این چشمگیر و مهیج است.

سرانجام ، این کارگردان ایرانی خاطرنشان کرد: ستاد فرهنگی ما باید بودجه هایی را برای رونق سینمای مذهبی و راهی که در آن است اختصاص دهد که پذیرای کارگردانان جوان است اما باید گفت که تاکنون توجه جدی به این موضوع نشده است.

مراسم اختتامیه جشنواره صالح به مناسبت عید غدیر برگزار می شود.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  اولین عکس از همسر لعیا زنگنه لو رفت

دیدگاهتان را بنویسید