اعزام 3 فروند بالگرد اطفا حریق به کوه نارک


به گزارش خبرگزاری فارس ، حسین کلانتری از گاکساران در یک نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان در ارتفاعات ناراک گاکساران گفت: 3 فروند بالگرد برای خاموش کردن آتش به کوههای نارک در شهر گچساران اعزام شدند.

وی گفت: جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان برای برنامه ریزی برای اطفای حریق در کوههای ناراک گچساران آن شهرستان برگزار شد.

فرمانداران کهگیلو و بویراحمد با تأکید بر تقسیم کار بین خدمات و نیروهای امدادی گفتند: امروز به منظور جلوگیری از گسترش آتش در منطقه ، 3 فروند بالگرد و آبپاش در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفتند.

پلیس گفت که این سه هلی کوپتر برای خاموش کردن آتش جهت جابجایی 350 سرباز به کوههای ناراک گچساران اعزام شده اند.

وی گفت: با تلاش این گروه آتش سوزی در بسیاری از مناطق منطقه مهار شده است.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دما ، وزش باد و ارتفاعات سنگلاخی از موانع آتش نشانان در این آتش سوزی است.

کلانتری افزود: امیدوارم فردا با برنامه ریزی و تلاش نیروهای امدادی و خدماتی آتش سوزی کاملاً مهار شود.

وی افزود: در این جلسه مشخص شد نیروها در منطقه کوه نارک گاکساران حضور دارند و برای جلوگیری از گسترش آتش سوزی نظارت لازم را در این منطقه انجام داده اند.

فرمانداران کهگیلو و بویراحمد گفتند: در این جلسه نیروهای تازه انتصاب شده تیپ 48 فتح ، منابع طبیعی استان و محیط زیست مصوب شد که از امروز تا فردا در منطقه حضور داشته باشند.

باید بگویم بیش از 90٪ از آتش سوزی ها به دلیل سهل انگاری ، سهل انگاری و برخی عوامل عمدی باعث این حوادث ناگوار در طبیعت جنگل ها و مراتع می شود که هزینه های زیادی از نظر کار در این آتش سوزی ها هزینه می کند. ، تجهیزات و امکانات در گردنه استان سنگین است.

بیشتر بخوانید  عاشقانه های ویشکا آسایش و همسرش

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید