نیروهای ایتالیا و انگلیس دیدار نکردند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم های فوتبال ایتالیا و انگلیس در فینال رقابت های یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. با این نتیجه ، بازی به وقت اضافه اضافه شد.

لوک شاو در دقیقه 2 برای انگلیس و بونوچی در دقیقه 65 برای ایتالیا گلزنی کردند.

نیمه اول

انگلیس فینال یورو 2020 را با یک حمله آغاز کرد و در همان ابتدای بازی به گل رسید. در دقیقه 2 با حرکت خوب سرخپوشان انگلیسی در سمت راست توپ به هری کین رسید و این بازیکن همچنین لوک شاو را در سمت چپ محوطه جریمه ایتالیا دید و با یک پاس بلند توپ را از جلوی پای او عبور داد و این بازیکن نیز با شلیک پای چپ گل ایتالیا را باز کرد.

ایتالیا که با یک گل از حریف عقب بود ، با برنامه ریزی برای حملات سعی کرد دروازه انگلیس را تهدید کند اما در 15 دقیقه ابتدایی کار نتوانست موقعیت عالی گلزنی را ایجاد کند.

بعد از این مسابقه بازیکنان ساوت گیت بازی را کنترل کردند و اجازه ندادند ایتالیایی ها فشار زیادی روی دروازه انگلیس وارد کنند. با این حال Insigne با یک یا دو شوت سعی کرد از پشت محوطه جریمه دروازه انگلیس را بزند اما موفق نشد.

در دقایق از دست رفته نیمه اول ، مارکو وراتی پشت محوطه جریمه توپ را دریافت کرد ، اما ضربه او آرام بود و پیکفورد به راحتی آن را کنترل کرد.

بیشتر بخوانید  کمدینی معروفی که با تخریب حامد آهنگی بعض او را شکست! + ویدیو

نیمه دوم

شاگردان روبرتو مانچینی که چیزی برای از دست دادن نداشتند ، بازی را از ابتدای نیمه دوم با گل تساوی آغاز کردند اما دفاع متحد انگلیسی ها با ضربه در دقیقه 54 آنها را در موقعیت خوبی قرار داد. ماشین پیکفورد از زاویه ای نزدیک این ماشین را دفع کرد. در همین حال ، روبرتو مانچینی نیز تغییراتی در تیم خود ایجاد کرد و سعی در تغییر روند تیم خود داشت و کریستیانو و بردی را به جای بارلا و ایموبیله به ارمغان آورد.

ایتالیایی ها که در کل خط حمله بودند در دقیقه 60 با حرکت خود کیزا می توانستند به گل تساوی برسند اما پیکفورد موفق شد با شیرجه ای زیبا و بلند ضربه زمینی کیزا را مهار کند تا بازی را با یک گل به سود انگلیس ادامه دهد.

انگلیس در عرض چند دقیقه توانست از فشار ایتالیا فرار کند و حتی می تواند گل دوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه سر جان استونز در دقیقه 63 با واکنش دوناروما همراه شد.

در حالی که این مسابقه برابر ایتالیایی ها به نظر می رسید ، آنها در دقیقه 65 صاحب یک ضربه کرنر شدند و با استفاده از شروع مجدد به تساوی رسیدند. در این صحنه ، یک ضربه کرنر تمرین شده به تیر اول توسط ایتالیایی ها به وراتی ارسال شد ، اما ضربه سر وی با واکنش و پاسپکفورد به گل تبدیل نشد اما در آن لحظه بونوچی به توپ رسید و گل ایتالیا را به ثمر رساند.

بعد از این گل ، ورزشگاه ومبلی ساکت شد و بازی در حالی که در اختیار ایتالیا بود ، متعادل تر شد. ساوت گیت درست بعد از گل ، باكایو ساكا را به جای تریپر فرستاد. وی سپس رایس را جایگزین جوردن هندرسون کرد.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه دوشنبه 25 تیر 1403 با معنی و تفسیر دقیق

ایتالیا در خط هافبک نیز موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که بردی پاس دقیق بونوچی از خانه را دست کم گرفت و با یک ضربه تک به تک با پیکفورد شوت زد. سپس ایتالیا مجبور به تعویض شد و فدریکو کیزا پس از برکناری توسط کایل واکر و درد شدید مچ پا توسط برناردسکی جایگزین شد.

در آخرین دقایق بازی Jimmy-Jump به زمین آمد و بازی را برای چند دقیقه قطع کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید