تساوی بین انگلیس و ایتالیا با سریعترین گل و مسن ترین گلزن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، فینال مرحله یک شانزدهم نهایی جام ملت های اروپا ساعت 23:30 دوشنبه شب بین تیم های ملی فوتبال انگلیس و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد.

لوک شاو (2) برای انگلیس و بونوچی (67) برای ایتالیا گلزنی کردند تا در پایان وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.

لوک شاو (2) برای سه شیر گلزنی کرد. او در دقیقه 117 مسابقه در ضدحمله ای که هری کین طراحی کرده بود وارد محوطه جریمه آبی لازور ایتالیا شد تا با ضربه محکم به درب دوناروما وارد پاس عرضی دقیق جردن تریپیر شود.

شاو با گل امشب خود موفق شد سریعترین گل تاریخ فینالهای این رقابتها را به ثمر برساند.

تساوی انگلیس و ایتالیا با سریعترین گل و مسن ترین گلزن

گل زودهنگام انگلیس به هر دو تیم این امکان را داد تا در دقایق اولیه پس از گل ، توپ را آرام کنند ، بنابراین می توانند از هیجان بازی کاسته و از تاکتیک مربیان خود در زمین استفاده کنند.

شاگردان روبرتو مانچینی در ایتالیا سعی کردند با حملاتی که توسط جورجینیو و وراتی طراحی شد ، موقعیت های Insigne ، Immobile و Kieza را ایجاد کنند ، اما دفاع منطقی و قدرتمند انگلیس مانع از بروز موقعیت خطرناک در شد. این “جردن پیکفورد” شد.

انگلیسی ها به مرور سعی کردند توپ را در وسط زمین نگه دارند اما پاس های طولانی ایتالیایی ها سرعت بازی را افزایش داد به طوری که در پایان نیمه اول با دفاع منطقی انگلیسی ها همراه شد و این کار را نکرد منجر به گل ایتالیا.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد جدید اروپا به ایران برای حصول توافق در وین

تساوی انگلیس و ایتالیا با سریعترین گل و مسن ترین گلزن

نیمه دوم با حملات کامل ایتالیا آغاز شد. آزوری در آغاز نیمه دوم سعی در یافتن امتیاز برای انگلیس داشت تا جبران گلی را که در دقیقه دوم دریافت کردند جبران کند اما دفاع سه شیر مانع نفوذ بازیکنان ایتالیا شد.

بازیکنان آبی-لاجوردی ایتالیایی سعی کردند از عمق دفاع انگلیس به گل پیکفورد برسند. تاکتیکی که با اشتباه رحیم استرلینگ در برابر اینسیگن در دقیقه 48 پشت محوطه جریمه تیم میزبان همراه بود تا یک موقعیت خطرناک برای ایتالیا به وجود آورد.

با این حال ، Insigne نتوانست از ضربه ایستگاهی که از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت استفاده بهینه کند و گرت ساوت گیت می تواند با آرامش روی نیمکت انگلیس آه بکشد.

در دقیقه 53 مانچو تصمیم گرفت تا ترکیب خود را تغییر دهد تا به ترتیب برایان کریستیانو و دومنیکو بردی با بارلا و سیرو ایموبیل جایگزین شود.

تعویض هایی که باعث شد ایتالیا بیش از یک بار بیشتر در نیمه انگلیس بازی کند و یک مسابقه کاملاً یک طرفه را در مقابل نزدیک به 70 هزار انگلیسی نشان دهد.

گرت ساوت گیت که به ندرت توپ را دریافت می کرد ، سعی کرد با ارسال پاس های طولانی به دروازه ایتالیا ، دفاع آتزوری را مجبور به عقب نشینی کند. تاکتیکی که باعث شد کرنرهای پی در پی نیمه های نیمه دوم به سه شیر برسند اما هیچکدام باعث نشد تیم دوباره به گل برسد.

مهاجمان ایتالیایی در میان مدافعان انگلیسی بسیار زیاد بودند ، زیرا سه شیر با هدایت هری مگوایر سعی در دفع همه توپها داشتند. تلاشی که سرانجام در دقیقه 67 از روی کرنر ناکام ماند و ایتالیا در بازگشت توپ بین کارو وراتی و تیرآهن انگلیسی با ضربه “لئوناردو بونوچی” در کرنر به گل تساوی رسید.

بیشتر بخوانید  هدیه لاکچری و ویژه همسر بهنوش بهتیاری برای تولدش / عکس

تساوی انگلیس و ایتالیا با سریعترین گل و مسن ترین گلزن

گرت ساوت گیت پس از گل ایتالیا تصمیم به تغییر ترکیب سه شیرها گرفت و مسابقه برای گرفتن موقعیت تهاجمی پس گرفته شد.

ساکا در دقیقه 70 جایگزین تریپیر شد و هندرسون در دقیقه 73 جایگزین دکلان رایس شد تا میزبانهای سرخپوش بتوانند بازی را کمی پرخاشگرانه تماشا کنند.

تعویض های انگلیس باعث شد بازی شکل متعادل پیدا کند و انگلیسی ها دروازه ایتالیا را تحت فشار قرار دهند. ارسال های کوتاه و بلند هندرسون در وسط زمین ، دفع توپ را برای مدافعان بلند قامت ایتالیا دشوار کرد.

سپس فدریکو کیزا مهاجم جوان ایتالیایی مصدوم شد ، بنابراین مانچو تصمیم گرفت وارد “برنارد” شود.

ورودی که فقط یک دقیقه بعد در طول بازی به دلیل ورود تماشاگر به زمین متوقف شد.

پس از این صحنه ، هر دو تیم یک بازی نسبتاً متعادل را نشان دادند تا با زمان اضافی با سریعترین گل و پیرترین گلزن به فینال یورو 2020 صعود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید