بهترین ها از رویداد تخصصی “سلامت دیجیتال” ارائه شدند



ایسنا / خوزستان رویداد سلامت دیجیتال با اعلام برندگان پایان یافت.

به گزارش ایسنا ، در این مراسم که در تاریخ 11 ژوئیه برگزار شد ، مهدی احمدی مقدم ، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم یندی شاپور اهواز گفت: “انتظار می رود این تعطیلی آغاز رشد تیم ها باشد. ایده آنها. “

وی افزود: ما همچنین از گروه جهاد دانشگاهی جهادستان برای همکاری با دانشگاه در برگزاری این رویداد بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم با رفع بیماری سال آینده بتوانیم رویدادهای شخصی را برگزار کنیم.

ایرج کاظمی نژاد ، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان نیز در این مراسم گفت: “برای یافتن استعدادها و یافتن ایده های مهم و خلاقانه و ارائه پروژه ها توسط افراد و ارزیابی آنها از داوران ما را به هدف نزدیکتر می کنند. “

وی افزود: هدف از این رویدادها یافتن سیستم های خلاق است. هدف فقط انتخاب تیم ها از اول تا سوم نیست. حسن این رویدادها این است که افراد اعم از انتخاب و انتخاب نشده یکدیگر را پیدا می کنند و به سمت تیم سازی پیش می روند.

کاظمی نژاد گفت: اگر از قلب هر رویداد دو یا سه خروج داشته باشیم ، قطعاً به هدف خواهیم رسید و انشاالله این تیم ها به مراکز رشد استانها مراجعه می کنند و پارک به آنها در تولید محصولات و ایجاد اشتغال کمک می کند. “

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان یادآور شد: این باید بارزترین هدف راه اندازی باشد و ما آماده حمایت از دوستان دانشگاهی هستیم.

به گزارش ایسنا ، محمدعلی نزاری ، رئیس مرکز توسعه فناوری های جدید جهاددانشگاهی خوزستان گزارشی از فعالیت های این مراسم ارائه داد.

بیشتر بخوانید  بیانیه خبرنگاران بازمانده از واژگونی اتوبوس

وی گفت: این رویداد در ماه دسامبر با جلسات مشترک با دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد. این استارت آپ ها معمولاً الزامات خاصی دارند. ما تصمیم گرفتیم یک روش جدید برای این رویداد ایجاد کنیم. ثبت نام از اول فوریه تا 6 مارس انجام می شود. سرانجام 93 نفر در این رویداد و در کارت های مختلف شرکت کردند.

وی ادامه داد: 67 ایده به سایت رسید که 42 ایده برای این رویداد واجد شرایط شناخته شدند. شرکت کنندگان بار دیگر رأی دادند و سرانجام 15 ایده دریافت کردند. ساخت یک تیم آغاز می شود و 10 تیم تشکیل می شود.

نزاری گفت: آموزش ها از طریق وب سایت این رویداد و از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار تیم ها قرار گرفت. 10 داور این ایده ها را قضاوت کردند و در پایان سه تیم از مقام اول تا سوم به دست آوردند.

سرانجام ، محسن سیکی ، مدیر توسعه فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: “حوزه فناوری تبدیل علم به ثروت است و برای رسیدن به آن باید گام های کندی برداشت.” اولین قدم ایجاد ایده است. استارتاپ بودن به ایده پردازی کمک می کند ، اما برای ثروتمند شدن باید قدم دیگری بردارید ، یعنی قرار گرفتن در مرکز رشد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان ، جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز مراکز رشد دارند که می توانند صاحبان ایده را برای توسعه ایده خود در آن مستقر کنند.

به گزارش ایسنا ، در پایان این مراسم اسامی تیم های منتخب اعلام شد و طبق گفته داوران ، سه تیم دنترا ، پزشکیار و فست دارو مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید  نحوه فعالسازی بسته تخفیفی اینترنت ایرانسل به مناسبت 17 سالگی

رویداد تخصصی سلامت دیجیتال به طور مشترک بین مرکز توسعه فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی خوزستان و معاون فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید