ارائه 2500 پروژه تشکل های مذهبی در گیلان در قالب مهرواره از منطقه حمدل – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام سعید مهدوی یکشنبه شب در همایش «مارس محله حمدل “با اشاره به اینکه مارس حرکت خوب فرهنگی با هدف ایجاد نشاط و امید اجتماعی در جامعه انجام شده است ، وی گفت: این مارس اولین قدم در سازماندهی نهادهای اجتماعی ، مبنای ایجاد تمدن جدید است.

وی افزود: چنین تحرکات اجتماعی مبتنی بر بدهی است. مندی مومن باید در مساجد ظاهر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اگر در جامعه بی تفاوتی در بین افراد نهادینه شود ، فساد ، انحطاط ، عقب ماندگی بیشتر خواهد شد ، گفت: جامعه پویا ، نهادهای اجتماعی آن خیرخواهانه و آرمان گرایانه هستند.

وی گفت: اگر می خواهیم بر اساس منشور بیانیه گام دوم در مرحله دوم انقلاب به تمدن جدید اسلامی دست یابیم ، در این نگاه و افق باید توجه ویژه ای به نهادهای اجتماعی در قالب محله ها داشته باشیم. آه تو اضافه کردن: مارس منطقه حمدلی به همین منظور توسط سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شد.

مهدوی با تأکید بر لزوم شناسایی و ساماندهی این توانمندی ها در استان گیلان گفت: فعالیت های این نهادها باید متمرکز شود و در این راستا بهترین فضا یک فضای رقابتی در قالب مهراوه محله همدلی شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد که ما باید تلاش کنیم افراد و نهادهای مربوطه را شناسایی کنیم مندی وی در ادامه با گام برداشتن برای حل مشکلات مردم ادامه داد: یکی از مصادیق تقوای اجتماعی این است که در محله های مردم فراتر از باندبازی ، فرقه گرایی و بازی های جناحی و فراتر از جو بوروکراتیک ، نشاط و امید را به جامعه تزریق می کنند.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) فیگورهای هادی چوپان در مراسم فینال مسترالمپیا

گیلان ، مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این خدمات می تواند در زمینه فرهنگ ، بهداشت و حل مشکل محله صورت گیرد ، ادامه داد: بر اساس نوع جدید تهاجم دشمن ، که باعث ناامیدی می شود ، چنین حرکت های فرهنگی می تواند امیدوار باشد

وی با اشاره به اینکه 2500 سازمان در مهلت تعیین شده موضوعاتی را مطرح کرده اند گفت: پس از داوری درباره پروژه های ارسالی از سوی سازمان ها ، سه پروژه در مرحله کشوری ظاهر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید