مأموریت کمیته امداد خدمت به نیازمندان است



ایسنا / لرستان مدیرکل کمیته امداد گفت: امروز کمیته امداد مأموریت دارد بدون هیچ امنیتی به محرومین خدمت کند و این مأموریت ماندگار مایه افتخار و عزت است.

جلال شیخپور ، در دیدار روز جمعه با حجت الاسلام هاگیان ، رئیس شورای سیاستگذاری لرستان برای ائمه جمعه ، که امروز ، 11 ژوئیه ، ملاقات کرد تا زمینه همکاری ، اجرا و حمایت از ائمه جمعه استانها را فراهم کند ، گزارش مختصر ارائه کرد. خدمات کمیته حمایت و همدلی ائمه جمعه شهرستان. وی از نگرانی های جدی و پیگیری برای کمک به م inثرتر افراد نیازمند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کمیسیون پشتیبانی مأموریت ارائه خدمات بدون قید و شرط به محرومین را دارد که این یک مأموریت ماندگار موجب افتخار و عزت است ، اظهار داشت: این م institutionسسه با برنامه ها و برنامه های خود به دنبال ایجاد بستر بهتر برای نیازمندان است.

حجت الاسلام حقیان با ابراز تشکر و قدردانی از فعالیتهای مستمر و شبانه روزی کارگران بشردوستانه در ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه تأمین اشتغال و خودکفایی به مددجویان ، گفت: حوزه فرهنگی و اقتصادی جامعه یکی از مهمترین دستاوردها “

وی با بیان اینکه نهاد ائمه وظیفه مشخصی برای کمک ، تعامل و تعامل در بحث کمیته مددکاری دارد ، خاطرنشان کرد: هر جا کمیسیون کمک در فعالیت های خود به کمک و تبلیغات نهاد ائمه نیاز داشته باشد ، ما وظیفه این را داریم “

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  تبلیغ روی بیلبورد برای پیدا کردن همسر! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید