نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا / پیروزی پرگل نماینده ژاپن و کره جنوبی



مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در پایان اولسان هیوندای از گروه F و کاوازاکی از گروه I موفق شدند مستقیماً به مرحله حذفی ادامه دهند.

به گزارش ایسنا ، مسابقات گروه های F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (یکشنبه) برگزار شد و نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

گروه F

وایتل 1-0 کایا

دیدار تیم های ویتل ویتنام و کایا فیلیپین از ساعت 14:30 برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر ویتل به پایان رسید.

پاتوم 0-2 اولسان هیوندای

دیدار تایلندی پاتوم و اولسان هیوندای از ساعت 18:30 برگزار شد و سرانجام اولسان موفق شد 2-0 پیروز شود.کیم مین جون و واکو در دقایق 32 و 87 گلزنی کردند.

با این نتیجه اولسان هیوندای با 18 امتیاز در رده نخست قرار گرفت و به حذفی راه یافت و تیم های پاتوم ، ویتل و کایا به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

گروه I

United City 0-4 برچسب

تیم های فوتبال یونایتد سیتی از فیلیپین و تگو از کره جنوبی از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند و سرانجام تگو با چهار گل پیروز شد. گل های این بازی را نیشی ، لی کیون هو ، ادگار و چونگ چی این بازی به ثمر رساندند.

کاوازاکی 4-0 پکن گوان

دیدار کاوازاکی ژاپن و پکن یونایتد چین از ساعت 16:30 برگزار شد و سرانجام نماینده ژاپن موفق شد با چهار گل پیروز مسابقه شود.

با این نتایج کاوازاکی 18 امتیاز کسب کرد و به مرحله بعد راه یافت ، در حالی که تگو با 12 امتیاز دوم شد. یونایتد سیتی و پکن یونایتد نیز با چهار و یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

بیشتر بخوانید  افشای فرصتهای کلیدی برای وزارت اقتصاد ، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید