جشن آیینی شاعر اردبیل در سطح ملی – آژانس مهر برگزار می شود اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، عبدالله کسب و کار عصر روز یکشنبه طی مراسمی عصرگاهی با انور در اردبیل گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد درگذشت این استاد مشهور شعر آئینی ، دست نوشته های وی باید فاش شود.

وی افزود: پیرو پروتکل های بهداشتی ، مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد درگذشت مرحوم انور ، استاد شعر آیینی ، در اردبیل برگزار شد تا علاقه مندان بتوانند از این شخصیت با شکوه و ارزشمند تجلیل و تجلیل کنند.

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان اردبیل گفت: پروفسور انور یکی از چهره های ماندگار در ادبیات دینی استان اردبیل به عنوان جانشین شایسته ای برای شاعران اصالت خود محسوب می شود تاج شعر، شمس عطار و تخم مرغ ای

کسب و کار وی افزود: تلاش می کنیم به محض رفع مشکل مراسم بزرگداشت این بزرگداشت این شاعر مذهبی را در سطح کشور برگزار کنیم. ویروس کرونا و شاهد آماده سازی مکان مناسب برای این تعطیلات خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان كرد: شاعران مذهبی استان خصوصاً در سرودن ابیات ارزشمندی درباره امام حسین (ع) و یاران باوفایش رهبران کشور در آستانه ماه هستند محرم البته تجلیل و تکریم این شاعران می تواند به تجلیل از ارزشها و آیین های دینی منجر شود.

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان اردبیل افزود: از مجموعه آثار این شاعران ارزشمند و مذهبی به مناسبت های مختلف رونمایی شده است و در تلاش هستیم مجموعه آثار فاخر این شاعران را به صورت حجمی جمع آوری و ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید  پس لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر ناکده - اخبار مهر ایران و جهان را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید