59٪ افزایش در موارد شورای مرکزی حل اختلاف – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد دیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای دادخواست الکترونیکی استان گفت: “در سال 1999 ، گام های بلندی در زمینه دادرسی الکترونیکی در دادگستری استان مرکزی و با اقدامات انجام شده توسط متخصصان فناوری اطلاعات “مقام دوم را بدست آوردیم.

وی ادامه داد: در بخش کاملاً الکترونیکی و بدون کاغذ تاکنون در سال 1999 به 10 هزار پرونده رسیدگی شده است که تاکنون در استان وجود نداشته است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در زمینه صلح و سازش ، شاهد افزایش 59 درصدی پرونده های شورای حل اختلاف بوده ایم که همگی نشانگر آغاز یک تلاش و حرکت جمعی در دادگستری استان مرکزی به سمت کارآیی و درست است. عدالت

موسوی گفت: در بحث در مورد احكام مختلف زندانیان غیرعمد و محكوم به جرائم مالی ، فقط احكام فعلی توسط ستاد دیه در نظر گرفته شده و مجازات نامحدودی محاسبه نمی شود. جزو بدهی فرد در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به حضور مداوم مردم در مناطق مهم کشور اظهار داشت: مردم همیشه طرفدار و مدافع نظام و انقلاب بوده اند ، ما دیدیم که چگونه آنها بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام و انتخابات را نشان دادند انقلاب “

رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: با ایجاد دولت مردمی و انقلابی از مشکلات کاسته می شود اما همانطور که در شرایط فعلی کشور می بینیم دامنه مشکلات اقتصادی بسیار گسترده است و این اقدام انجام شد به تدریج و مطمئناً با تلاش جهادی. برنامه و مدیریت جهاد. “پایان دادن به آن دشوار است ، بنابراین تزریق امید و نشاط به جامعه باید همراه با صبر باشد.

بیشتر بخوانید  برای تحقق این پدیده باید به اراده جمعی دست پیدا کنیم

وی با اشاره به انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: که آیت الله رئیسی قدرت آغاز شده توسط رئیس جدید قوه قضائیه ادامه دارد.

موسوی گفت: قطعاً روحیه مبارزه با فساد و تعیین مصداق. اصابت در مقابله با فساد و فسادی که در رئیس جدید قوه قضائیه می بینیم ، دوره جدید حکمرانی ادامه حرکت سریع و مترقی بر اساس سند تحول قضایی است و منجر به کارآیی می شود و امیدواریم آینده ای بسیار درخشان در انتظار باشد سیستم قضایی.

رئیس دادگستری استان مرکزی با اشاره به فعالیت ستاد دیه در استان مرکزی گفت: حضور مستمر و بدون وقفه اعضای ستاد دیه در استان مرکزی و تلاش اعضا برای دستیابی به اهداف کارکنان از جرائم غیرعمد و خانواده های آنها در زندان هستند. “البته ، این تلاش ها و فعالیت ها ممکن است در جامعه و حتی درون سازمان به درستی دیده نشود ، اما بدون شک بهترین پاداش ها جوهر مقدس وحدت را دریافت می کنند.

موسوی ادامه داد: جهش مطلوب شاخص عملکرد را شاهد بودیم بنابراین در سال 1399 با تلاش همکاران قضایی و اداری رتبه 29 دادگستری استان کشور به رتبه چهارم کشور ارتقا یافت.

وی گفت: “رشد رکورد به پایان رسیده است.” ۱۷۰۰ افزایش درصد در سال 1399 جنبشی جهادی و انقلابی در دادگستری کل استان بود که وقتی این حرکت سریع را در شرایط خاص شیوع بیماری در نظر بگیریم ، اهمیت آن مشخص می شود. ویروس کرونا در کشور نیز محدودیت های زیادی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید