آخرین وضعیت بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب در زنجان



ایسنا / زنجان در حال حاضر 149 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در بیمارستانهای استان زنجان تحت مراقبت قرار می گیرند و متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونر جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، طی 24 ساعت گذشته 60 مورد سرپایی مثبت کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا ، 84 هزار و 132 بیمار سرپایی مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی در استان به ویروس کرونا آلوده شده اند.

در حال حاضر ، 149 بیمار مبتلا به Covid-19 در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند ، در حالی که در 24 ساعت گذشته 10 مورد مثبت بستری در عروق کرونر در بیمارستان های استان زنجان رخ داده است.

طبق آماری که از ابتدای شیوع ویروس کرونا وجود دارد ، بستری تجمعی در بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان 27273 مورد است و تعداد بستری شدن های مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی به 9736 مورد رسیده است.

متأسفانه از زمان شیوع تاج تاکنون ، تعداد کل بیماران تاج مرده در این استان به 1509 نفر رسیده است و متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار در زنجان جان خود را از دست داده است.

گفتنی است ، تعداد کل موارد مثبت کشف شده 8186 مورد است و تمام موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان به 93 هزار و 868 مورد رسیده است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کلاهبرداری با نام و عنوان سامانه ملی املاک و اسکان کشور

دیدگاهتان را بنویسید