مدیرعامل شستا به گزارش دیده بان شفافیت و عدالت درباره حقوق نجومی مشاوران پاسخ می دهد


به گزارش فارس ، پس از افزودن خبری با عنوان “وزیر کار باید در قبال پرداخت های غیرمعمول در شستا پاسخگو باشدبه گفته سازمان غیردولتی دیده بان شفافیت و عدالت ، مدیرعامل شستا ، پاسخی به احمد توکلی ، رئیس این سازمان نوشت که به شرح زیر است:

دکتر احمد توکلی عزیز

مدیر اجرایی محترم دیده بان شفافیت و عدالت

سلام

با احترام ، با توجه به لیست منتشر شده در فضای مجازی برای مشاوران شستا و سپس انتشار آن در سایت الف و سپس انتشار نامه شما به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به لیست دروغ و نادرست منتشر شده ، نکات زیر فرستاده شده اند:

1- فردی خود را به عنوان رئیس دفتر آقای توکلی معرفی کرد و با دفتر شستا تماس گرفت و شماره تلفن 88890934 را گرفت تا پاسخ دهد. پس از تماس با شماره پاسخ ، مشخص شد که این شماره نشانگر مرکز آموزش مدیریت دولتی است و هیچ شخصی با این نام در آن وجود ندارد. بنابراین ، تأیید تماس و ارائه توضیحات امکان پذیر نبود.

2- هیچگونه نامه و نامه نگاری از این مجموعه محترم جهت توضیحات ارسال نشده است. ظاهراً اگر این عزیز اطلاعات را درخواست می کرد ، موارد با سرعت بیشتری اطلاع رسانی می شد ، همانطور که توضیحات کتبی در نامه شماره 4445/1/11 مورخ 16/04/11 برای سازمان بازرسی کل کشور ارسال شد. 1400

3- بدیهی است که انتخاب و استفاده از مشاوران برای پیشبرد برنامه ها ، اهداف و نظارت بر مزارع در مجموعه ای با مختصات مشخص از قدرت مدیریت مجموعه است.

بیشتر بخوانید  بازی های المپیک 2020 توکیو عبادی پور: ما وحشتناک بودیم و با چک کانادا از خواب بیدار شدیم - اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال - اخبار ورزشی خبرگزاری تسنیم

4- در لیست مذکور نام برخی از افراد که رابطه کاری ندارند و از شستا حقوق دریافت می کنند ذکر شده است.

5- در لیست ذکر شده ، سعی شده است که افراد حاضر در لیست در محل کار خود حضور نداشته باشند یا مسئولیت کار سازمانی خاصی را بر عهده نداشته باشند ، که در زیر نادرست و نادرست ذکر شده است.

در نامه منتشر شده همچنین “علیرغم ادعای ایجاد شفافیت …” ذکر شده است که صرفاً با مراجعه به وب سایت شستا در www.ssic.ir کلیه اسناد برای اجرای شستا و دستاوردهای مربوط به زمینه ارتقا transp شفافیت قابل بررسی و در صورت تمایل با عملکرد سایر منابع مشابه در زمینه شفافیت مقایسه می شود.

انتظار دارد که اطلاعات و ابهامات لازم مطابق قانون برای حمایت از افرادی که برای انجام مسئولیت های خود دلسوزانه شبانه روز کار می کنند ، ارائه شود.

برای القا و بهره برداری استفاده می شود.

محمد رضوانی فر ، مدیرعامل شستا

انتهای پیام / ب


دیدگاهتان را بنویسید