گزارش اثربخشی دستگاهها در اجرای مصوبات ستاد تاج ملی ارائه شد



ایرنا روز یکشنبه از پایگاه داده وزارت کشور گزارش داد ، عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس جمهور در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور از تعداد جلسات ، مصوبات آنها و میزان اجرای آنها در دستگاه های مختلف گزارش داد. مقامات ، این آژانس ها باید سرعت اجرای اطلاعیه ها را ارائه دهند ، پاسخ مربوط به اجرای مصوبات این اردوگاه را ارائه دهند ، گزارش اجرای کامل مصوبات ستاد ملی ، خلاصه به موقع و پرونده مربوط به جلسات ستاد ملی. تاج در دولت دوازدهم برای تکمیل قبل از انتقال دولت.

وزیر کشور در این نامه به (75) جلسه ستاد ملی اشاره کرد و افزود: از مارس 2017 تا 4 ژوئیه 1400 (41) جلسه قبل از استقرار پایگاه عملیاتی و (34) جلسه پس از استقرار تشکیل شده است. از ستاد انجام شده است.

رحمانی فضلی به (41) جلسات مربوط به تأسیس مقدماتی اردوگاه اشاره کرد و افزود: (388) مصوبه ای وجود داشت که خلاصه اجرای کلیه مصوبات در (36) وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور ، به طور جمعی بود. با اجرای 97٪ مصوبات ، با ذکر نیاز به تأیید توسط دستگاههای نظارت و اندازه گیری سطح کارایی و اثربخشی دستگاههای تخصصی مربوطه ، قبلاً ارائه شده است. علی رغم اینکه اصولاً این اردوگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال تأیید جلساتی که قبل از تشکیل آن برگزار شده است ندارد.

وی اظهار داشت: جلسه ستاد ملی که پس از تشکیل پایگاه عملیاتی تشکیل شد ، دارای (175) مصوبه بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا اظهار داشت: مجموع مصوبات مربوط به (175) مصوبه مربوط به (34) جلسات کارکنان (پس از تشکیل قرارگاه و منتهی به جلسه هفتاد و پنجم – شنبه 14-14-100) ) به طور کامل (معادل 82٪) تکمیل شده و سایر پرونده ها در جریان است.

بیشتر بخوانید  موضع‌گیری وزیر خارجه جدید آلمان درباره مذاکرات وین

رحمانی فضلی گفت: در پیگیری مستمر مجموع (75) جلسات برگزار شده از ابتدا ، وضعیت اجرای قطعنامه ها (66) جلسات (شامل مصوبات مربوط به جلسات 74 و 75 ستاد که وضوح نداشت)؛ و معادل 91٪ کل جلسات ، خلاصه ای و گزارشی از نحوه اجرای مصوبات آنها برای جنابعالی ارسال می شود.

وی ادامه داد: از تعداد (34) جلسه ستاد ملی که از زمان تأسیس پایگاه عملیاتی تشکیل شده است ؛ شماره پرونده (25) جلسه ستاد ملی (از جلسه 42 تا جلسه 65 و جلسه 67) ، با اجرای (121) مصوبه ؛ گزارش بسته و نهایی برای هر جلسه ؛ صدور دستور بازرسی توسط دستگاههای نظارتی و اندازه گیری کارایی و اثربخشی دستگاههای تخصصی مربوطه برای احضار و به تشخیص خود ارائه می شود.

وزیر کشور افزود: از مجموع (563) مصوبه مربوط به (75) جلسات ستاد ملی ضد تاج (از ابتدا تا به امروز) 532 مصوبه معادل 94٪ اجرا شده است و فقط (31) مصوبه ، فقط مربوط به مصوبات آخرین جلسات کارخانه است. ملی (کمتر از 6٪ کل مصوبات) در دستور کار دبیرخانه ستاد قرار دارد.

رحمانی ز فضلی تأکید کرد: برخی از بندهای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری تاج ، چندین معتمد و وابسته و به ترتیب دارند. به دلیل عدم پاسخگویی همه آژانسهای مسئول این گروه از مصوبات ، زنجیره پاسخها هنوز کامل نشده است و بنابراین همچنان در دستور کار ردیابی اردوگاه است. مثلا؛ جلسات 68 و 70 ستاد ملی ، هر کدام با قطعنامه ها (4) و (15). به ترتیب (23) و (41) ، وزارتخانه / سازمان / شریک و شریک مسئول مسئولیت اجرای مصوبات را دارند. به عبارت دیگر ، 19 قطعنامه دارای 64 نهاد مسئول و دستیار اجرایی است.

بیشتر بخوانید  9٪ از خانه ها اقدامات ملی در زنجان است

وی در پایان نامه می گوید: با توجه به اینکه در آخرین روزهای دولت دوازدهم هستیم ؛ به صلاحدید خودتان ؛ لطفاً برای تسریع در اجرای ابلاغیه ، برای پاسخگویی به اجرای مصوبات این اردوگاه ، به دستگاههای متولی دستور قوی صادر کنید تا انشاالله گزارش اجرای کامل مصوبات ستاد ملی خلاصه شده در زمان و پرونده مربوط به جلسات ستاد ملی باشد. مدیریت بیماری کرونر قلب در دولت دوازدهم باید قبل از انتقال دولت ، تا آنجا که برای آن دولت مناسب و باوقار باشد ، خاتمه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید