راه اندازی دو پایگاه جدید برای تسریع واکسیناسیون در قزوین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی ، معاون ستاد تاج استان قزوین ، در جلسه ستاد تاج استان قزوین که در محل استاندار برگزار شد ، گفت: “مهمترین مأموریت ما مقابله با تاج است به گونه ای که خدمات استان مورد سال قرار نمی گیرد. “

وی افزود: جلسات ستاد مرکزی استان و شهرستان باید به طور مستمر برگزار شود ، زیرا در حال حاضر استان های همجوار ما در وضعیت قرمز قرار دارند و این مشکل ممکن است بر افزایش تعداد بیماران در استان تأثیر بگذارد.

قائم مقام ستاد تاج در استان قزوین یادآور شد: برای کنترل تاج ، رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون ضروری است و اگر افراد تصور کنند طبیعی هستند ، تمام تلاش ها زیر سوال می رود و وارد بحران می شویم.

وی گفت: با گذشت بیش از 17 ماه هم کادر پزشکی و هم مردم خسته شده اند اما ما چاره ای جز رعایت پروتکل ها نداریم در غیر این صورت موج جدید استان وارد شرایط خاص می شود.

حبیبی افزود: آمارها نشان می دهد میزان انطباق با پروتکل ها در استان به حدود 67 درصد کاهش یافته و اگر نتوانیم این وضعیت را به نزدیک 90 درصد برسانیم ، مدیریت اوضاع مشکل و پیچیده خواهد بود.

وی گفت: مراکز معاینه دهان و دندان برای دانشجویان تازه وارد باید کند شود تا در این زمینه آسیب نبینیم و کودکان آلوده نشوند.

حبیبی گفت: از فردا دو پایگاه واکسیناسیون جدید به توافق نامه ارتش و جمعیت هلال احمر در قزوین اضافه می شود و از این هفته روند واکسیناسیون تسریع می شود.

بیشتر بخوانید  در اراک تیراندازی شد

وی یادآور شد: در شهرستان ها فرمانداران باید کنترل بیشتری بر مکانهای بسته داشته باشند و به مردم کمک کنند تا پروتکل ها و فاصله گرفتن را جدی بگیرند تا مجبور نشویم اصناف را تعطیل کنیم.

جانشین رئیس ستاد استان قزوین گفت: در حال حاضر به طور متوسط ​​13 آمپول در روز انجام می شود که می توانیم به 20 هزار دوز در روز افزایش دهیم.

48

دیدگاهتان را بنویسید