جامعه بسیج جامعه زنان استان زنجان 40 برنامه در هفته حجاب و عفاف برگزار می کند – اخبار زنجان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب زنجان، کارگروه فرهنگ و رسانه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف عصر امروز در اتاق جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد. در این کارگروه تخصصی ، برنامه های مهم اجرایی در هفته حجاب و عفاف گفته شد و تصمیم بر این شد که رسانه های استان اقدامات اساسی را برای ارتقا the حجاب عالی انجام دهند. همچنین تصمیم گرفته شد که برنامه های ویژه حجاب و عفاف در طول سال ادامه داشته باشد.

لیلا رمضانی مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان در حالی که سالروز شهادت امام جواد (ع) را تسلیت می گوید ، گفت: 40 عنوان این هفته توسط حوزه های انتخابیه برای بسیج زنان در سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: 142 جلد کتاب “فرهنگ پوشش” منتشر شده است و این کتاب ها باید در اختیار معلمان ، سخنرانان و رهبران سیاسی قرار گیرد. همچنین مطابق با پروتکل های بهداشتی ، همایش حجاب و عفاف با حضور سخنران ملی در فضای باز برگزار می شود.

مسئول بسیج زنان استان زنجان روز زن و دانشجو را یکی دیگر از برنامه های بسیج زنان در هفته حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: همچنین بانوان تاجری که با حجاب عالی در فروشگاه حضور دارند باید توسط بسیج زنان. “

وی افزود: نمایشگاه های حجاب و عفاف در این هفته برگزار می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده چادر و ماسک با قیمت بسیار پایین به بانوان عرضه می شود ؛ نوجوانان همچنین مهارت های خیاطی چادر را آموزش می بینند.

بیشتر بخوانید  افزایش ۳۵درصدی حداقل حقوق ۱۴۰۳

رمضانی با اشاره به اینکه این هفته جلسات مهارت های زندگی در بین زنان برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که ستون یک خانواده “مادر” است و اگر مادر با مهارت های زندگی آشنا باشد ، قطعاً فرزندان موفق را به جامعه تحویل می دهد. “سمینارهای سواد رسانه ای درباره حجاب و عفاف برای زنان نیز در این هفته برنامه ریزی شده است.

سرانجام ، وی توضیح داد: سه مستند با عنوان “زنان در حجاب و کارآفرینان” قرار است این هفته در فضای مجازی منتشر شود تا همه ببینند که داشتن حجاب محدودیتی ندارد و کارهای بزرگی می توان انجام داد. متأسفانه ، چندین سال است که رسانه های معاند در تلاشند تا وجود حجاب را به عنوان یک محدودیت به تصویر بکشند ، اما البته رسانه های محلی نیز باید با توطئه های آنها مخالفت کنند.

انتهای پیام / ساعت

دیدگاهتان را بنویسید