“مورچه خوار” چهارشنبه به سینماها می آید



دبیر شورای صنفی نمایش با اعلام نام سه فیلم جدید برای اکران در سینماها تأکید کرد که تمام فیلم های اکران شده در 31 ژوئیه شامل شرایط حمایت از فیلم “دینامیت” خواهند بود.

مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه شورای صنفی در تاریخ 11 ژوئیه به ایسنا گفت: از چهارشنبه 14 جولای فیلم “مورچه ها پرستو” به کارگردانی شاهد احمدلو در سینماها اکران می شود و از هفته آینده ، 30 تیرماه فیلم “داستان عشق پدر من” به کارگردانی محمدرضا ورزی به نمایش در می آید.

به گفته وی ، نمایش فیلم “چرم” ساخته برادران ارک از ابتدای ماه محرم آغاز می شود.

چایست با اشاره به فروش دو میلیارد فیلم دینامیت گفت: طبق این رقم ، در این مرحله فیلم یک میلیارد حمایت از سازمان فیلم دریافت می کند و این میزان حمایت از همه فیلم هایی است که از 31 ژوئیه اکران شده اند. و به حد نصاب رسیده اند. ” علاوه بر این ، اگر آنها به پنج میلیارد فروش برسند ، یک میلیارد و نیم دیگر از سازمان فیلم دریافت می کنند و ما هیچ پشتیبانی دیگری در بخش نمایش نداریم.

نسرین موگانلو ، مهدی کوشکی ، مارال فجاد ، لیندا کیانی ، رضا شفیعی جم ، نیما شاهرو شاهی ، شاهین تسلیمی ، ایمان اشراکی و هاتره خاتمی در فیلم سینمایی “مورچه خوار” بازی کرده اند که چند روز دیگر اکران می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کلمات سخت و آسان با (صـ ، ص) برای کلاس اول دبستان

دیدگاهتان را بنویسید