غرور و خودخواهی از آفات هنرهای نمایشی است / استقامت شهید دانش در یادگیری شناخته شده بود



ایسنا / یزد کاری برجسته کاری یزدی ، با اشاره به آماده سازی مسابقه بازیگری و فن بیان برای اولین بار در جشنواره استانی هنر دانش قرآنی که از شهید قرآنی منا “حسن دانش” تجلیل می کند ، با اشاره به ویژگی های استاندارد اجرا ، تکبر ، غرور ، خودخواهی و گفتار او زیاده روی در این کار را یکی از آفات هنرهای نمایشی خواند.

“حامد سلطانی” در حاشیه این جشنواره که به همت اداره کل قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش و با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود ، گفت: “تخصص ، تسلط ، تمرکز و دقت و استرس یکی از دشواری های اجرای آن است.

وی با بیان ویژگی های عملکرد استاندارد خاطرنشان کرد: مدیریت برنامه ، برقراری ارتباط با قسمت های مختلف مجری ، پرهیز از کلمات نامناسب مرتبط با موضوع برنامه ، صحبت آرام و گزینشی و حفظ احترام مخاطبان از جمله ویژگی های استاندارد عملکرد است.

سلطانی با اشاره به اینکه استکبار ، غرور ، خودخواهی و حرف زدن بیش از حد از آفات هنرهای نمایشی است ، اظهار داشت: دانشجویانی که به اجرا علاقه مند هستند ابتدا باید این نکات را در نظر بگیرند و در دوره های مقدماتی در این زمینه موفق شوند و فن بیان را تقویت کنند. شرکت و خود را از ابتدا ، و سپس به تدریج با هنر بلاغت ، فن بیان و مهارت های ارتباطی کلامی تقویت ، همه ، البته ، در سایه یادگیری ، تمرین و پشتکار.

بیشتر بخوانید  گفتگوی تلفنی پوتین و بایدن در مورد بحران سوریه بود

این قاری برجسته قرآنی در ادامه به سابقه 15 ساله دوستی با شهید حسن دانش از شهدای فاجعه منا اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز به پشتکار ، تمرین و استقامت در یادگیری و این یکی از دلایل موفقیت آن بود.

وی گفت: شهید دانش انسانی عاشق ، آراسته به اخلاق قرآنی و مظلوم بود و در آخر مظلوم به شهادت رسید.

سلطانی ، یکی از خاطرات اهل بیت و مجری تلویزیون ، شیرین ترین خاطره خود را حضور مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در مسابقات نماز سراسری رتبه برتر را کسب کردم و سپس به عنوان راهنمای نماز به رهبر معظم انقلاب رسیدم. . “من هنوز آن را احساس می کنم.

وی راز موفقیت خود در توسل به قرآن و معصوم دانست و گفت: به قول حضرت حافظ “من هرچه دارم از دولت قرآن دارم” بنابراین به عزیزان توصیه می کنم شاگردان باید دائماً به این دو امانت الهی پایبند باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره ، سلطانی در پایان تأکید کرد: به همه مخاطبان به ویژه دانشجویان توصیه می کنم که به قرآن و اهل بیت (ع) متوسل شوند و امیدوارم وجود شما سرشار از سعادت و خیر باشد اخبار

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید