فرماندار سبزوار: رسیدگی به نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت است



سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی جانبازان در سبزوار افزود: “خدمت به خانواده های شهدا ، جانبازان و جانبازان و ایجاد فرصت های شغلی برای فرزندان آنها علاوه بر جنبه های شرعی و فکری ، حق قانونی آنها است. به جامعه ای که نیاز به توجه بیشتری دارد. “

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین برقراری امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ، نتیجه خون شهدا و مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس است.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: وجود کمبود غیر قابل قبول دستگاههای اداری و واحدهای اقتصادی این شهرستان در زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر غیرقابل قبول است و ادارات اجرایی سبزوار باید توجه ویژه و شهدا ”

علوی مقدم ادامه داد: بخش خصوصی و واحدهای صنعتی و تولیدی نیز باید نسبت به تعیین سهمیه های لازم برای به کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر اقدام کنند.

وی گفت: برنامه کارآموزی فارغ التحصیلان آموزش عالی و پرداخت کمک هزینه ها از دیگر اقدامات ضروری برای کارآفرینی و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است که باید به طور مداوم توسط مسئولان بررسی شود.

فرماندار سبزیور در ادامه به تهیه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز خانواده شهدا و ایثارگران در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مقدمات اجرایی ساخت این واحدهای مسکونی با امضای تفاهم نامه آغاز می شود بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره راه و شهرسازی.

وی همچنین بر لزوم تسریع در بازسازی و ساماندهی گلزارهای مقدس شهدای سبزوار تأکید کرد و گفت: این مسئله علاوه بر وظیفه ، یک وظیفه اخلاقی ، انسانی و شرعی است ، بنابراین استفاده از همه امکانات و ابزار ضروری است. دستگاه های اجرایی برای اجرا و اجرای طرح سازماندهی باغ گل. شهدا در این شهر اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید  بازار دلار با سیگنال روسیه ضربه خورد!

947 شهید ، 3،156 جانباز و 265 نفر آزاد شده نتیجه تعهد و ایمان عملی مردم در کشور از رهبران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مرکز شهر سبزوار با 305000 نفر جمعیت در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید