کاویانپور: پرسپولیس می داند چگونه برنده شود


حامد کاویناپور در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی از پرسپولیس دیدیم ، تیم موفق شد با یک نمایش هوشمندانه در این مسابقه پیروز شود و ما خوشحالم که این پیروزی را به بازیکنان و اعضای تیم تبریک می گویم.

وی افزود: آلومینیوم تیم بدی نبود و همانطور که می بینید این تیم سورپرایز امسال بود. آنها نتایج خوبی کسب کردند و شانس کسب سهمیه را داشتند. بنابراین آنها مقابل تیمی با انگیزه بالا بازی کردند ، اما پرسپولیس مثل همیشه هوشمندانه بازی کرد و توانست به هدف خود که برتری است برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت سه امتیاز در این مسابقه خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید این مسابقه یک مسابقه قبل از دربی محسوب می شد و امتیازات اجباری بود. با این پیروزی ، اعتماد به نفس خوب به اردوی تیم بازگشت و در پایان تیم از دربی با شرایط خوب استقبال می کند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: “دربی شرایط خاص خود را دارد و مهم نیست جام حذفی باشد یا لیگ. با ارائه پرسپولیس در موفقیت پرسپولیس شک نداریم.

کاویانپور: پرسپولیس می داند چگونه برنده شود

وی درباره رقابت سخت بالای جدول با سپاهان برای قهرمانی توضیح داد: من قبلاً هم گفتم پرسپولیس از نظر فنی بهترین تیم ایران است. درست است که پیروزی در کار دشوار است و ما باید در هفته های باقی مانده سخت کار کنیم ، اما این تیم می داند چگونه برنده شود.

بیشتر بخوانید  تعطیلی پنجشنبه ۴ مرداد به‌منظور حفظ سلامت شهروندان

کاویانپور درباره مشکلات مالی سرخپوشان در این برهه حساس گفت: موفقیت در صلح حاصل می شود و بدون تمرکز سخت است که بخواهیم گامی به سوی موفقیت برداریم. اما پرسپولیس توانایی خود را به اثبات رسانده و بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که از این دوره غرور آفرین خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید