باشگاه استقلال: بسته شدن نهایی پنجره نقل و انتقالات دروغ است / ما بلافاصله با پرداخت هزینه اقدام خواهیم کرد


به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال ، کاظم قیم معاون بین الملل رئیس جمهور باشگاه استقلال در مورد دو مورد باشگاه استقلال در فیفا و خبر “بسته شدن نهایی پنجره نقل و انتقالات” در فصل پیش فصل گفت: “متأسفانه این اخبار مبتنی بر دروغ است و بهتر است بگوییم در برخی رسانه ها فاجعه مدیریتی رخ داده است که چنین اخباری را منتشر می کند با حداقل اطلاعات در شرایط خاص “این کار را در روز استقلال انجام دهید حالت خوبه و او خود را برای دربی آماده می کند.

وی گفت: این باشگاه دو نامه دریافت كرده است كه نامه اول مربوط به لكیچ است و مورد دوم به دیابت برمی گردد. در هر دو رأی صریحاً ذکر شده است که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بلافاصله پس از پرداخت پرداخت می شود. پول گشوده خواهد شد و مبلغ این دو شکایت حدود 50 هزار دلار است.

كائم در ادامه گفت: شكايت آقاي دياباته مربوط به دسامبر 2016 بود ، زماني كه وي كليه ادعاهاي خود را دريافت كرد و دليل اين شكايت دريافت جريمه تأخير 180 هزار دلاري بود كه سرانجام با تاييد اين لايحه براي محافظت از باشگاه . این رقم به نزدیک 20 هزار دلار کاهش یافته و دستور صادر شده پرداخت این تعداد است.

وی افزود: البته با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات ، مدیران باشگاه جریمه های تعیین شده توسط فیفا برای گشودن پنجره نقل و انتقالات را پرداخت می کنند.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  تولید ۱۷۰ هزار تن جو در فارس

دیدگاهتان را بنویسید