بودجه چهار پروژه جاده ای در خراسان رضوی تأمین شد



ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مجوزهای مناقصه 100 میلیارد تومانی برای رنگ آمیزی و آسفالت جاده باگچه – نیشابور – سبزوار در بازدید داریوش امانی ، رئیس سازمان راهداری خراسان رضوی صادر شد که وی در آن آواز خواند. پنج حراج آنها حدود 70 کیلومتر از این جاده مهم را آسفالت می کنند.
وی ادامه داد: در جریان اجرای پروژه روکش محافظ آسفالت با ضخامت حدود 200 کیلومتری جاده های استان مجوز مناقصه برای اجرای این پروژه در 10 کیلومتری جاده نیشابور – کاشمر صادر شد.
خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز مناقصه 10 میلیارد تن آسفالت کنارگذر تربت-حیدریه را اعلام کرد.
وی با اشاره به سفر رئیس سازمان راهداری در نیشابور اظهار داشت: برای بهسازی و آسفالت 24 کیلومتر راه روستایی این شهرستان 1200 تن قیر اختصاص یافته است.
هفته گذشته داریوش امانی ، رئیس سازمان راهداری ، در سفری دو روزه به خراسان رضوی علاوه بر بررسی و بازدید از پروژه های این سازمان در استان ، از پایانه مرزی دوغارون در تایباد و پروژه ساخت و بهسازی نقطه صفر بازدید کرد. .

طبق جاده بزرگراه خراسان رضوی ، طول راه های استان 20 هزار و 584 کیلومتر است که هفت درصد راه های کشور است و طبق آمارهای زمستان سال گذشته 188 پروژه نگهداری راه های استان با وام مصوب 1.584 میلیارد و 850 میلیون ریال در این روستا کار می کند.

بیشتر بخوانید  فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 1403

دیدگاهتان را بنویسید