جزئیات جدید در مورد شکایت دیابت از فیفا


خبر شکایت شیخ دیابات از باشگاه استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه توسط مهاجم مالی امروز در خبرگزاری فارس منتشر شد (اینجا را ببینید) ، پس از آن تحلیل های مختلفی در مورد نوع محرومیت این باشگاه انجام شد .

به عنوان مثال ، عنوان شده است که نامه منتشر شده نامه ای از دبیرخانه فیفا است ، در حالی که نامه مورد نظر پس از بررسی توسط هیئت حل اختلاف برای کمیته وضعیت فیفا به باشگاه استقلال ارسال شده است. پس از درخواست تجدیدنظر از شیخ دیابت در تاریخ 20 ژوئن ، فیفا تصمیم خود را به کمیته انضباطی به باشگاه استقلال اعلام کرد و سپس 45 روز مهلت داد تا باشگاه استقلال مطالبات خود را پرداخت کند ، در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات به صورت خودکار انجام می شود. بسته خواهد شد

در نامه اولیه به باشگاه استقلال که در شورای حل اختلاف به دیابت داده شده بود ، آمده است که این بازیکن ماهیانه 35000 دلار حقوق به علاوه هزینه دیرکرد دریافت می کند و در این مدت جریمه ای دریافت نمی کند.

در بند 6 این نامه تأکید شده است: اگر باشگاه در مدت 45 روز بدهی به این بازیکن را پرداخت نکند (که 45 روز پس از نامه اولیه فیفا است) ، این باشگاه با مشکلاتی از جمله عدم جذب بازیکنان داخلی و بین المللی جدید برای 3 نفر روبرو خواهد شد. فصل ها. خواهد بود. همچنین علی رغم برخی گزارش های رسانه ای مبنی بر اینکه اگر استقلال پول دیابت را بپردازد ، پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد ماند ، اما هر بار که باشگاه مطالبات مهاجم مالی را پرداخت کند ، پنجره باز می شود.

بیشتر بخوانید  واکنش چین به تحریم های جدید آمریکا

در نامه های ارسالی ، باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن از 3 پنجره نقل و انتقالات رو به جلو محروم است ، اما هر زمان که مطالبات پرداخت شود ، محرومیت بلافاصله لغو می شود. در حالی که استقلال سه پنجره نقل و انتقالات دارد ، وی حق پرداخت مطالبات این بازیکن را دارد و در صورت عدم پرداخت ، محرومیت های دیگر توسط کمیته انضباطی فیفا برای این باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در تصویر زیر و قسمت زرد شده مشخص است که هر بار که استقلال درخواست دیابت را پرداخت می کند ، پنجره نقل و انتقالات وی باز می شود و باشگاه دیگر نگران این موضوع نخواهد بود.

جزئیات جدید در مورد شکایت دیابت از فیفا

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید