شرط کاهش سود بانکی – ایسنا



مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به کاهش چشمگیر نرخ سود بین بانکی در روزهای اخیر ، اظهار داشت: در صورت ثابت بودن کاهش نرخ سود بین بانکی ، کاهش این نرخ سود منجر به کاهش سود بانکی می شود.

به گزارش ایسنا ، علی صالح آبادی در نشست خبری مجازی به مناسبت سالگرد تأسیس بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: این کشور توانایی تقویت و گسترش ظرفیت صادرات خود را دارد ، در این راستا نقش بانک توسعه صادرات بسیار حیاتی بوده و توانسته است گامهای بلندی در تقویت ظرفیت صادرات موجود و گسترش صادرات جدید برد.

وی افزود: سال گذشته تسهیلات بانک 52 درصد نسبت به سال 1398 افزایش یافته و به 13 هزار میلیارد تن 8 هزار و 500 میلیارد رسیده است. همچنین ، مانده تسهیلات بانک برای توسعه صادرات از 36000 میلیارد به 60،000 میلیارد تن افزایش یافت که 64٪ افزایش یافت. دارایی های این بانک همچنین در سال گذشته از 51 تریلیون تن به 91000 میلیارد تن افزایش یافت که 80٪ افزایش داشته است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه سپرده های این بانک در سال گذشته به 37 هزار میلیارد تن رسید ، ادامه داد: سال گذشته سیاست ارائه تسهیلات به شرکت های کوچک و متوسط ​​برای صادرات را در نظر گرفتیم ، در آن زمان بانک تسهیلات ارائه می کرد به آنها “به 1685 میلیارد تن رسیده است.

ادامه دارد

بیشتر بخوانید  صداوسیما و حداد عادل از اوقات مختلف احمدی نژاد / حسن روحانی در پایان حکومت وی ​​تعریف می کنند

دیدگاهتان را بنویسید