پماد گل همیشه بهار گیاهی – اخبار سازمان ها و شرکت ها – اخبار بازار تسنیم


پوست بزرگترین و حساس ترین اندام بدن ماست. پوست اولین خط دفاعی در برابر عوامل بیماری زا و عوامل محیطی است. بنابراین در کنار کاربردهای آن سیستم محافظت از بدن نیز نامیده می شود. پوست بدن را در برابر آسیب های مکانیکی ، گرما و تابش شدید و همچنین نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروب ها و میکروارگانیسم ها به بدن محافظت می کند. در عین حال ، این اندام حیاتی نقش بسزایی در سلامتی و زیبایی انسان دارد. ساختار پوست رنگدانه ملانین تولید می کند تا از آسیب های ناشی از اشعه ماوراrav بنفش خورشید محافظت کند.

گاهی اوقات ، پوست علائمی مانند کبودی ، اگزما ، زخم دست و سایر التهابات پوستی ایجاد می کند که باعث خارش ، سوزش و قرمزی پوست می شود. سوختگی تهدید دیگری برای ساختار این اندام مهم بدن است. برای بهبود و درمان عوارض پوستی توصیه می شود افراد از محصولات موضعی طبیعی و استاندارد استفاده كنند تا روند بهبودی بیماری های پوستی تسریع شود و جای زخم و جراحات بر روی پوست باقی نماند.

مجتمع صنایع ایران دینه پماد گل همیشه بهار ساخته شده از عصاره گل همیشه بهار خاص را تولید و به بازار عرضه می کند. استفاده از این پماد باعث تسکین التهابات پوستی ، تسریع در گردش خون و ترمیم پوست آسیب دیده می شود. ماده اولیه پماد گل همیشه بهار عصاره گل همیشه بهار است.

ج پمادکالاندولاناهار خوردن آشنابیا بریم

پماد گل همیشه بهار Dine از موم طبیعی ، روغن نباتی و عصاره گل همیشه بهار ساخته شده است که حاوی کاروتنوئیدها ، فلاونوئیدها ، ساپونوزیدها ، گل همیشه بهار ، تانن ، مخاط و روغن اساسی است. عصاره و فرمولاسیون این محصول حاصل 30 سال تجربه و دانش محققان است. مجتمع صنایع دینه ایران.

بیشتر بخوانید  این 9 استان‌ آخر هفته بارانی هستند

فلاونوئیدهای موجود در عصاره گل همیشه بهار با تنظیم فعالیت پیش التهابی سیتوکین ها و مهار موضعی آنزیم سیکلوکسیژناز و جلوگیری از تورم و کبودی پس از ضربه ، پاسخ التهابی پس از ضربه را کاهش می دهد. از طرف دیگر ، با افزایش کلاژن ، هیدروکسی پرولین و هگزوزامین بهبود دانه بندی و بازسازی بافت آسیب دیده و بهبود زخم را تسریع می کنند.

فوایدباور نکردنیمصرفپمادکالاندولاناهار خوردن

این پماد در گروه داروهای ضد التهابی قرار دارد که فسفولیپاز A را مسدود کرده و مسیرهای سیکلوکسیژناز و لیپوکسیژناز را مهار می کند ، مسیر اسید آراشیدونیک را مسدود می کند ، بنابراین اثر ضد التهابی آن اعمال می شود و اثر آن با ایندومتاسین قابل مقایسه است. کاروتنوئیدهای گل همیشه بهار با اثر آنتی اکسیدانی خود رادیکال های آزاد را از بین می برد و به بهبود زخم ها کمک می کند. گزارش شده است که این ترکیبات به همراه تانن موجود در گیاه در جلوگیری و بهبودی قرمزی ، تورم و درد ناشی از آفتاب سوختگی ماوراio بنفش و همچنین در درمان سوختگی نوزادان موثر است. با استفاده از این محصول طبیعی می توان خشکی و ترک های پوست را نیز از بین برد.

که درچیعناصربایداز جانب پمادگیاه گل همیشه بهار استفاده کنیدحیاط

کالاندولارامنقدرتکه درجهت:

خشکی و ترک پوست را بهبود می بخشد

از بین بردن درماتیت آلرژیک و درماتیت ناشی از پرتودرمانی

درمان سوختگی در پاها و پاها در نوزادان

آلرژی های پوستی را بهبود می بخشد

بیشتر بخوانید  پیام تشکر رهبر انقلاب از مدال آوران کشورمان در المپیک 2020 توکیو

خارش و التهاب ناشی از گزش حشرات را برطرف کنید

بهبود بخار و سوختگی های گرم و درمان التهابات ناشی از سوزش عرق در کشاله ران و زیر بغل

ترمیم تحریکات پوستی ناشی از خراش و بریدگی های سطحی

پیشگیری و درمان آفتاب سوختگی

درمان زخم بستر

کاهش شدت درد در اپیزیوتومی

پماد گل همیشه بهار نیز تسکین دهنده است ، در برابر خارش ، در برابر کبودی و تورم در بافت های آسیب دیده ، بواسیر و رگهای واریسی است.

خواصکالاندولابهچرمصورت

فرقی نمی کند قسمتی از پوست غیر از پوست صورت آسیب دیده و جای زخم باقی بماند. اما پوست صورت به دلیل حساسیت و قرار گرفتن در معرض تأثیر زیادی در زیبایی و عزت نفس دارد. به همین دلیل ، سلامت پوست صورت و بهبود زخم های پوستی در ناحیه صورت بسیار مهم است. پماد گل همیشه بهار به ترمیم پوست صورت ، رشد مویرگهای کوچک جدید که گردش خون را بهبود می بخشد ، کمک می کند. به این ترتیب ، این پماد معجزه آسا باعث تحریک بافت تولید مثل پوست و بهبود زخم های پوستی می شود. عصاره گل همیشه بهار متابولیسم گلیکوپروتئین ها ، نوکلئوپروتئین ها و کلاژن را افزایش می دهد.

گل همیشه بهار همچنین به ترمیم پوست صورت و بدن ، به عنوان مثال در زخم های باز و همچنین آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی کمک می کند. گل همیشه بهار همچنین در رفع اگزما ، درماتیت اطراف دهان و سایر آلرژی های پوستی مثر است. این پماد گیاهی سرشار از فواید است و بر روی بافت های اطراف پوست اثر تسکین دهنده ، ضد خارش و ضد درد دارد. گل همیشه بهار برای درمان سرماخوردگی خفیف نیز توصیه می شود.

بیشتر بخوانید  رول مرغ سوخاری یه غذای سریع و خوشمزه | طرز تهیه رول مرغ سوخاری به روش فست فودی ها

رهنمودهااستفاده کنیداز جانبپمادکالاندولا

نحوه استفاده از پماد گل همیشه بهار بسته به نوع التهاب و بیماری پوستی در افراد مختلف متفاوت است.

به طور کلی ، پس از پاکسازی پوست ، چند بار در روز کمی پماد بر روی پوست قرار دهید.

برای التیام زخم ابتدا پوست با محلول مانند بتادین ضد عفونی می شود و یا در مورد آفت بستر می توان ابتدا پوست را با نمک تمیز و خشک کرد و سپس منطقه آسیب دیده را با لایه ای از پماد گل همیشه بهار پوشاند.

اگر سوختگی به دلیل تماس با جسم گرم یا بخار داغ است ، بلافاصله یک لایه ضخیم از پماد گل همیشه بهار را روی محل سوختگی قرار دهید و چندین بار در روز آن را گسترش دهید تا از تاول یا آسیب بیشتر جلوگیری کند.

توصیه هاکهبایدکه درپماد موردیکالاندولادانستن:

از استفاده از این پماد در اطراف چشم خودداری کنید. قبل از استفاده از پماد ، بهتر است ناحیه آسیب دیده و دستان خود را با آب و صابون بشویید. در صورت سوختگی شدید و عمیق ، قبل از استفاده از گل همیشه بهار با پزشک مشورت کنید.

در کلیه داروخانه های کشور موجود است

www.dinehiran.ir
info@dinehiran.ir

صدای مشتری: 02161018 داخلی 3

“این یک تبلیغ است”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید