رونمایی از قلم فضایی ریچارد برانسون امروز


امروز خدمه پرواز فضایی Virgin Galactic تاریخی گزارش های پرواز را با یک قلم مخصوص فضایی پر می کنند ، زیرا قلم فضایی فیشر قلم های فضایی به نام Infinium را برای استفاده از آنها ساخته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس ، قلم فضایی فیشر شرکتی است که ابزار نوشتن فشار را ایجاد می کند که فضانوردان برای یادداشت برداری روی ماه و ثبت لیست های چک از آن استفاده می کنند و اکنون قلم فضایی جدید این شرکت در آستانه ورود به مرز دیگری به نام “پروازها” است. “فضای تجاری”.

فیشر ، که بیش از 50 سال پیش یک کارتریج جوهر تولید کرد که می تواند بدون نیاز به نیروی جاذبه کار کند ، در آستانه اولین پرواز تجاری سرنشین دار موشک SpaceShipTwo با Virgin Galactic) قرارداد به پایان رسیده است.

ریچارد برانسون ، بنیانگذار میلیاردر Virgin Galactic ، امروز یازدهم ژوئیه با پنج نفر دیگر در مأموریتی به نام Unity 22 به لبه فضا می رود و طی آن گزارش پروازهای قلم های مخصوص تزئین شده را پر می کند. آنها از فضای “Infinium” استفاده خواهند کرد.

جوشوا اسکیدمور ، مدیر فروش و بازاریابی فیشر ، گفت: “آنها به دنبال قلم متناسب با این رویداد و مشخصاً نام ما بودند.” [قلم فضایی فیشر] واقعاً راحت است

وی افزود: شش قلم برای استفاده توسط خدمه در این پرواز فضایی با نقشه هایی از پیشرفت Virgin Galactic بررسی شده است.

این قلم ها از نیترید تیتانیوم سیاه و کروم ساخته شده اند که برای نوشتن سه برابر بیشتر از یک قلم معمولی طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید  تلاش برای توسعه طرح‌های "آب‌شیرین‌کن" در جنوب خوزستان

فیشر در وب سایت خود نوشت: “در واقع ، قلم فضایی اینفینیم مدت زیادی است که می نویسد تا یک کاربر عادی آن را در زندگی خود خالی نبیند.”

قلم های ویژه Virgin Galactic برای فروش نیستند.

طراحی این قلم ها که به “DNA پرواز” معروف است و همچنین روی فضاپیمای مورد استفاده در مأموریت و پشت لباس خدمه پرواز نقش بسته است ، نمادی از مراحل اساسی دسترسی انسان به فضا از پایین است. با اسطوره های یونانی ایکاروس ، با اولین هواپیمای کاربردی برادران رایت ، نارنجک تک پیشرانه “چارلز لیندبرگ” ، “سنت لوئیس روح” و جت مافوق صوت “چاک یگر” ، X-1 بل آغاز می شود. بوئینگ 747 ، ماژول مأموریت ماهانه Apollo ناسا و SpaceShipOne ادامه دارند و به بالاترین نقطه SpaceShipTwo می رسند.

ویرجین گالاکتیک در مورد پروژه های فضاپیما گفت: “هر نماد یک نقطه کلیدی در سفرهای فضایی و ایجاد اولین خط تجارت فضاپیماهای جهان است.”

البته فیشر سابقه ارزشمندی نیز دارد. قلم فضایی این شرکت برای اولین بار توسط ناسا برای انجام مأموریت های ماه در سال 1967 و همچنین برنامه پرواز فضایی اولیه اتحاد جماهیر شوروی مورد استفاده قرار گرفت.

اسکیدمور گفت: “قلم های ما پس از مأموریت آپولو 7 در هر مأموریتی که توسط فضانوردان انجام می شد به فضا پرواز می کردند.” ما همچنین خلبانان زیادی داریم که از برس هواپیمای ما استفاده می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید