رضا طلایی منش فصل آینده نیز سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان است.



“عباس صوفی” روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملکرد طلایی مانس در این فصل در لیگ 2 ، با هدایت و صعود از لیگ ، بسیار راضی کننده و قابل تحسین است و به همین دلیل هدایت این تیم در لیگ دسته اول لیگ هنوز سپرده خواهد شد.

وی افزود: از این به بعد باید به فکر حضور موثر و موفق تیم فوتبال شهرداری همدان در رقابت های فصل بعدی لیگ دسته اول باشیم ، چون شرایط تیم ها و نحوه بازی در حرفه اول تقسیم قابل مقایسه با تقسیم دوم نیست. “

صوفی خاطرنشان کرد: طلایی منش در فصل جاری لیگ 2 موفق شد شهرداری همدان را به قهرمانی و صعود به لیگ یک برساند ، بنابراین مدیریت مداوم کادر فنی و اجرایی تیم منجر به موفقیت و صعود ارزشمند لیگ می شود. شهرداری به اولین بخش فوتبال. تبدیل به یک ایالت شد.

به گفته وی ، زمینه لازم برای حضور موفقیت آمیز شهرداری همدان در لیگ یک فراهم شده است و قطعاً مدیریت شهرداری برای تأمین و ایجاد زیرساخت های مطابق با لیگ اول برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری در این مسابقات .

شهردار همدان افزود: در همین راستا جلسه ای برای برنامه ریزی هماهنگ تشکیل می شود تا تیم فوتبال شهرداری همدان در مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور شرکت کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب عنوان قهرمانی در گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال کشور را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید روغن، برنج و گوشت اعلام شد + جدول

دیدگاهتان را بنویسید