چرا شیرین یزدان گروه بازیگری را ترک کرد؟



شیرین یزدانباح درباره آخرین کار بازیگری خود گفت: مدتهاست که پیشنهادات بازیگری را رد می کنم و فعلا تصمیمی برای ادامه بازیگری ندارم و فکر نمی کنم دوباره به بازیگری برگردم.

وی افزود: در حال حاضر فکر می کنم تمام کارهایی را که باید در زمینه بازیگری انجام می دادم انجام داده ام و ترجیح می دهم از فعالیت هنری کناره گیری کنم.

یزدانباحش با استناد به پخش شدن تاج و تأثیر آن در تصمیم خود گفت: متأسفانه این تاج تقریباً دو سال در اختیار همه مردم دنیا و البته سرزمین ما بوده است. واقعاً حیرت انگیز است که ، با وجود گسترش دانش و دانش ، این ویروس هنوز مردم را می کشد و بر روابط انسانی تأثیر می گذارد. نمی توانم به طور قطع بگویم که تاج بر کار من تأثیر نگذاشته است ، اما این دلیل اصلی دور شدن از تاج فعلی نیست.

بازیگر فیلم “غلامرضا تختی” با اشاره به خاطراتی که از بازی در فیلم ها و فیلم های تلویزیونی داشت گفت: طی سال هایی که کار کردم خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتم اما در آخر مهمترین چیز عشق و علاقه است برای کار. که مشکلات را برطرف می کند و نابرابری ها را هموار می کند.

بازیگر فیلم “لطفا مزاحمم نشوید” خاطرنشان کرد: مردم هنوز با من خوش برخورد هستند و از حال من می پرسند و گاهی اوقات ، در صورت امکان و قرار ملاقات ، انگیزه زیادی از عشق و علاقه آنها می گیرم . “زندگی برای من فقط یک خاطره است و من می توانم به آن فکر کنم و از آن در خانه لذت ببرم. امیدوارم که مردم عزیز ما در سلامت کامل باشند و به زودی ، با برداشتن تاج و واکسیناسیون عمومی ، همه ما به عادی و زندگی خوبی که قبلا داشتیم.

بیشتر بخوانید  انتقاد روزنامه اصولگرا:عموپورنگ را چرا کنار گذاشتید؟ | او می توانست از ایران برود | برنامه اش در اینستاگرام از همه برنامه های کودک تلویزیون پرمخاطب تر است

۵۸۵۸

دیدگاهتان را بنویسید