آقای رییسی ، سیستم آموزشی نیاز به توجه ویژه شما دارد



اعتماد 20 تایر یادداشتی را نوشت که غزل لطفی نوشت و نوشت: کرونا سال تحصیلی گذشته را مجازی کرد و در این بین چالش های زیادی را تجربه کرده است. فقدان سیستم آموزش مجازی در گذشته و توضیح شبکه شاد ، که مشکلات آن همزمان با استفاده گسترده و تیمی که شبانه روز این مشکلات را گوش داده و حل می کرد ، شناسایی شد ، اما در طول سال تحصیلی و هیچ وقت برای آزمایش و خطا ، کمبود اینترنت در برخی از مناطق کشور ، کمبود امکانات سخت افزاری مانند تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها و مهمتر از همه – ناآگاهی از سیستم آموزشی کشور ؛ هم معلم و هم زبان آموز با آموزش مجازی از جمله مشکلاتی بود که سال تحصیلی مجازی با آن روبرو بود.

تعطیلات تابستانی و مدرسه ای بهترین فرصت برای کنار آمدن با این مشکلات و شروع سال تحصیلی جدید با موانع کمتر است. ایمن سازی مهمترین راه برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری است … دانش آموزان و معلمان مجبورند ساعتهای طولانی را در کلاس بگذرانند و سیستم آموزشی کشور به دلیل کمبودها قادر به ایجاد تهویه مناسب و فاصله اجتماعی نیست. .

از طرف دیگر ، در نظر گرفتن اولین دوز واکسن فقط برای معلمان و نه برای دانش آموزان در ماه آگوست ، فرصتی برای واکسیناسیون گسترده ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است که با شروع فصل پاییز ، دوره های آنفلوانزای فصلی معمولاً به این موارد اضافه می شود و تشخیص بین این دو بدون آزمایش و قرنطینه امکان پذیر نیست ، که باعث می شود دانش آموز از روند یادگیری و کلاس عقب بماند. .

بیشتر بخوانید  فوری؛ پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی با سود ۵ درصد + جزییات

همه ما امیدواریم که روزهای بدون تاج برگردد ، اما باید واقع بین باشیم و به جای اینکه فقط به بازسازی مدارس بپردازیم ، زمان کافی برای ارتقا امکانات آموزشی مجازی ما است و منتظر شروع سال تحصیلی نیستیم. در این روزهای باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی ، برای اتخاذ بهترین تصمیم به نگاهی حرفه ای و سلامت محور نیاز داریم. آموزش مجازی ممکن است نتواند کاملاً جای کلاس و مدرسه را بگیرد ، اما آموزش متوقف نشده است و این با تلاش فراوان معلمان محقق شده است. معلمانی که شبانه روز با دانش آموزان کار کرده و ارتباط برقرار کرده اند تا فرزندان ما را آموزش و آموزش دهند. تا زمانی که فرصتی وجود داشته باشد ؛ برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید که راه حل های لحظه آخری فقط منجر به مشکلات جدید و ظاهر شدن نکات جدید تاج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید