از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد استفاده کنید



علی رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فضای مجازی فرصت های خوبی برای مقابله با مواد مخدر دارد و همه نهادهای فرهنگی و سازمان های مردم نهاد باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر داروها و داروهای روانگردان موضوعی پیچیده و چند وجهی است که مستلزم کار هماهنگ و هماهنگ با هم افزایی همه دستگاه های مسئول و اجرایی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: هماهنگی و همکاری آژانس های مبارزه با مواد مخدر برای محافظت از دارایی های واقعی جامعه یعنی جوانان از طریق اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد ضروری و اساسی است.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر و شیوع آن به نسل جوان جامعه از اهداف شیطانی است که دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی بدنبال آن هستند و همه ما وظیفه داریم آموزش های لازم و هدفمند را برای توانمند سازی نسل جوان ارائه دهیم. و از گسترش اعتیاد جلوگیری می کنیم. بیایید بین آنها عمل کنیم

مشاور استاندار قزوین در زمینه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تلاش های جدی استکبار جهانی برای آسیب رساندن به جامعه ما از طریق گسترش اعتیاد ، گفت: این تا زمانی است که جمهوری اسلامی ایران با کشف بی سابقه مواد مخدر در سال گذشته بار دیگر ثابت کرد خود را در برابر پدیده سوزاندن اعتیاد در جهان.

رحمانی افزود: باید با هوشیاری و توجه بیشتری تلاش کنیم تا سطح آگاهی جامعه به ویژه جوانان را از طریق آموزش مهارت های زندگی برای جلوگیری از اعتیاد بالا ببریم.

بیشتر بخوانید  یکی از چهره های سرشناس مخالف جنگ اوکراین در روسیه دستگیر شد

وی با اشاره به نتایج برخی آمارها و شیوع مواد مخدر در اقشار مختلف جامعه از جمله واحدهای صنعتی و کارگری در استان گفت: هفته گذشته اولین مرکز مشاوره روانشناسی کارگران در شهرک صنعتی خزر افتتاح شد و امیدواریم سایر کارفرمایان برای همکاری “در راه اندازی این مراکز و جلوگیری از گسترش وابستگی در بین کارگران.

دیدگاهتان را بنویسید