“راهپیمایی مردمی” صلح و ثبات در عراق را تضمین می کند – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش المیادین ، ​​فالح الفیاد ، رئیس سازمان بسیج مردمی بیانیه ای را به مناسبت سالروز آزادسازی شهر موصل در استان نینوا صادر کرد.

براساس این گزارش ، رئیس سازمان بسیج مردمی در بیانیه ای گفت: آزادسازی شهر موصل در استان نینوا آغاز پایان نهایی و کامل داعش در خاک عراق است. بسیج مردمی صلح و ثبات را در خاک عراق تضمین می کند.

فالح الفیاض همچنین در بیانیه ای گفت: بسیج مردمی در سالهای اخیر همیشه طرفدار سایر نیروهای امنیتی بوده و از این پس نیز به همان نقش خود ادامه خواهد داد.

وی اخیراً گفت که خیزش مردمی یکی از مهمترین شاخه های نظامی در عراق است. گروه بسیج مردمی یک نهاد نظامی وابسته به نیروهای مسلح عراق است و تحت فرماندهی فرماندهی عملیات مشترک فعالیت می کند.

الفیاد در ادامه تصریح کرد: ملت عراق هسته اصلی بسیج مردمی است. پیش از این ، وی گفته بود که یک تجمع مردمی در آینده حمایت از حاکمیت ملی عراق را تضمین می کند. همه عراقی ها باید از موقعیت سازمان بسیج مردمی دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مردمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: موقعیت فعلی بسیج مردمی با خون و جهاد حاصل شده است. بنابراین ، همه باید دست خود را بگیرند تا به موقعیت تظاهرات مردمی لطمه نزند.

هفته گذشته ، احمد عبدالصاد ، کارشناس عراقی تأکید کرد: “برخی به دنبال تضعیف نیروهای بسیج مردمی هستند.” هدف اصلی از تضعیف نیروهای بسیج مردمی در حال حاضر تقویت داعش در عراق است.

بیشتر بخوانید  افرادی که کرونا گرفته‌اند، چه زمان دوز سوم تزریق کنند؟

وی گفت: “در روزها و هفته های اخیر ، ما شاهد حملات تروریستی علیه قیام مردمی در مناطق مختلف عراق بوده ایم.” این نشان می دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه انجام شده است.

وی افزود: هرکسی که با خیزش مردمی مبارزه کند و سعی در تضعیف آن داشته باشد از حامیان داعش است. پیش از این ، محمد البلدوی ، یکی از اعضای پارلمان عراق گفته بود که مقابله با خیزش مردمی عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید