سهام شرط ، 7 میلیون وام بگیرید



طبق بخش نامه بانک مرکزی ، سهامداران عدالت و کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه های نقدی یا معیشت را دریافت می کنند می توانند کارت کمک اجتماعی تا هفت میلیون تن دریافت کنند.

به گزارش ایسنا ، حدود دو هفته پیش بانک مرکزی روند صدور کارت های اجتماعی به پنج بانک ملت ، ملی ، تجارت ، صادرات و کارگران کارگران را اعلام کرد که بر اساس آن هر یک از این بانک ها باید حداکثر 200 هزار کارت تأمین اجتماعی صادر کنند.

بر این اساس ، کلیه افراد ، از جمله دارندگان سهام عدالت که هنوز هیچ یک از سهام خود را فروخته نشده اند و کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه های نقدی یا یارانه ها را دریافت می کنند ، می توانند کارت کمک اجتماعی تا هفت میلیون تن دریافت کنند.

در واقع ، درصد ارزش روز سهام سهام (طبق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه حساب) و حساب های یارانه نقدی و معیشتی طبق سازمان یارانه ها و با در نظر گرفتن کسر مربوط به اقساط وام های پیش پرداخت ممکن است به به عنوان وثیقه پذیرفته شود. توسط مشتری پذیرفته شود.

نرخ سود سیستم کارت اجتماعی 18 درصد و دوره بازپرداخت 18 ماه است. با در نظر گرفتن سود یک میلیون و 200 هزار تنی به مبلغ هفت میلیون کارت اجتماعی ، هر یک از دریافت کنندگان این کارت باید ماهانه تقریباً 458 هزار تن پرداخت کنند.

البته ، سهامداران عدالت باید توجه داشته باشند که قبل از اقدام به وام ، باید هویت خود را در سیستم SJAM ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  فواید و مضرات مصرف غذاهای ناسالم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید