از سرگیری واکسیناسیون کرونر در غرب اهواز



ایسنا / خوزستان رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز روز یکشنبه از آغاز اولین واکسیناسیون سالمندان و بار دوم سینوفرم در منطقه غرب اهواز خبر داد.

دکتر مهران احمدی-بلوتکی در مصاحبه با ایسنا گفت: ما به اندازه کافی از تاج دریافت کرده ایم و اکنون واکسن گروه های هدف را گرفته ایم.

وی افزود: بزرگسالان بالای 65 سال ساکن در مناطق غربی اهواز ، که هنوز اولین دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند ، می توانند از ساعت 8 تا 13 روز یکشنبه ، 11 جولای برای واکسن مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون برای بیماران مبتلا به تالاسمی ماژور ، هموفیلی ، سل ، دیالیز ، پیوند اعضا ، بیماران مبتلا به ام اس و سرطان که تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند و یا در سال گذشته سابقه شیمی درمانی دارند و افرادی که ثانیاً هنگام ورود واکسن Sinopharm به آنها تزریق می شود.

احمدی بلوتکی گفت: واکسیناسیون در قسمت غربی اهواز در پایگاه جمعی شماره یک واقع در نمایشگاه بین المللی کیانپارس و پایگاه جمعی شماره دو در سالن صادرات واقع در کوچه مجاهد در خیابان برهان انجام می شود. بین یاور 6 و تکریم 3.

وی گفت: شما باید مدارک هویتی از جمله کارت ملی عکاس یا کارت شناسایی عکاس و کارت واکسیناسیون را که با مهر اولین مرکز تزریق مهر شده باشد ، داشته باشید.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  ثبت نام پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا آغاز شد+قیمت

دیدگاهتان را بنویسید