نکونام: من از بازیکنانم شکایت دارم / برای سال آینده تصمیمی نمی گیرم تا پایان فصل


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، جواد نکونام پس از برتری نسبت به مهندسی مکانیک در کنفرانس مطبوعاتی برایت آرزوی تندرستی دارم وی به یکی از هواداران فولاد گفت: قطعاً همه در حال تماشای مسابقه بودند و اگر این دیدار 6 بر صفر به پایان می رسید ، هیچ اتفاقی نمی افتاد. ما می توانستیم به راحتی 6 گل در این مسابقه به ثمر برسانیم ، البته در پایان مسابقه و در 10 دقیقه آخر ، حریف خودکشی بازی کرد و اگر ما باهوش نبودیم ، آنها می توانستند کار را به تیم ما بدهند.

وی ادامه داد: به جای پیروزی آسان در بازی ، می توانست یک تساوی باشد. من از بازیکنانم در مورد این موقعیت و گلهایی که به ثمر نرسیده اند شکایت دارم. ما سزاوار گل های بیشتری بودیم که در این بازی دریافت نکردیم. البته ، به همه آنها تبریک می گویم و خسته نمی شوید ، می گویم که آنها فرصت های زیادی ایجاد کردند.

سرمربی فولاد در مورد مهندسی مکانیک گفت: سپاهان با نتیجه یک بر صفر این تیم را برد و حتی موفق شد مس را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد اکبرپور زحمت کشید و تیم منسجمی ساخت که فوتبال بازی می کند. ما در این مسابقه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ، اما در شوتزنی های آخر بی دقت بودیم ، اما برای سه امتیازی که موفق شدیم روی آنها باقی بمانیم مهم بودیم. امیدواریم که این فرصت در پایان فصل به ما آسیب نرساند ، زیرا از این پس هر گل ، هر امتیاز و هر ضربه می تواند مرگ و زندگی همه تیم ها باشد.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

نکونام در پاسخ به این س ifال که آیا قصد ادامه کار با فولاد را دارید ، گفت: در میان مدیرانی که در فوتبال با آنها کار کرده ام ، با بسیاری از نوجوانان کار کرده ام و داریوش مصطفوی رئیس فدراسیون فوتبال بود. ما واقعاً فاقد مدیران خوب بودیم ، اما افراد خوب واقعاً مدیر به معنای واقعی بودند. حالا اگر بخواهیم از یک مدیر خوب نام ببریم ، این سعید آذری است. این نظر من نیز به دلیل ارائه آن در فولاد و فولاد است.

وی ادامه داد: نظم و انسجامی که داریم به دلیل حضور وی است. خوشحالم که با چنین مدیری کار می کنم که همه چیز را می فهمد و از بودن در کنار او افتخار می کنم. این واقعیت که او علاقه مند به همکاری با من شده است به لطف من است ، اما من تا پایان فصل تصمیمی نمی گیرم. این بدان معناست که اکنون با شرایط تیم وقت نداریم به این موارد فکر کنیم .

مربی “استومانا” با اشاره به داوری بازی با ماشین گفت: “داور تا دقیقه 75 خوب بود.” صحنه پنالتی ما دور بود و من آن را ندیدم. یک پنالتی دیگر به کولی بالی که از دست داد ، تعلق گرفت. گلی که به ثمر رساندیم درست بود. در کل ، اگرچه قاضی اولین تصمیم خود را گرفت ، اما او خوب عمل کرد و فکر می کنم او آینده خوبی دارد. امیدوارم در مورد داور اظهارنظر اشتباهی نکرده باشم اما گلی که به ثمر رساندیم قطعاً آفساید نبود.

بیشتر بخوانید  واکنش کیهان به اظهار نظر سلبریتی‌ها جنجالی شد

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید