طاهری: استقلال در دیدار برابر سایجی سه امتیاز مدیون مجیدی هوشمند است / دربی را می توانیم ببریم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


بیژن طاهری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد برد 2-0 استقلال مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و فرهاد مجیدی با بازیکنانش بازی خوبی انجام داد و تعویض های به موقع انجام داد. سایپا به دلیل شرایط خطرناک جدول خودکشی کرد و برای پیروزی وارد زمین شد. آنها تا دقیقه 75 استقلال را مسدود کردند اما بازیکنان تعویضی مانند محمد دانشگر و ارسلان مطهری زرنگ بودند. استقلال سه امتیاز مدیون هوش مجیدی است.

وی با اشاره به برخی که معتقد بودند استقلال بعد از فراز مشکلاتی در استقلال خواهد داشت ، گفت: “من تجربه کمالوند را انکار نمی کنم ، او سالها در حال تمرین است ، اما اینجا استقلال است و بازیکنانی در آن حضور دارند که هر کدام یک تیم هستند.” جدایی کمالوند. مجیدی به خوبی توانست این وظیفه دشوار را انجام دهد و استقلال هر بازی بهتر از بازی قبلی است. استقلال مقابل سایپا بسیار خوب بازی کرد و نشان داد که هر هفته روانتر بازی می کند. فرشید اسماعیلی تازه و آماده بازی بود و به تیم خدمت می کرد. استقلال با بازی های تک نفره عالی بود.

پیشکسوت استقلال در مورد دربی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این دربی بسیار حساس است و هرچه به زمان بازی نزدیک می شویم نگرانی هر دو تیم بیشتر می شود اما وقتی بازیکنان به زمین می روند ، آنها همه چیز را فراموش می کنند و در بازی هستند. “آنها می توانند. استقلال با شرایطی که دارد می تواند پرسپولیس را شکست دهد.

بیشتر بخوانید  روحانی: دولت ما دولت بهداشت و محیط زیست در دولت است

به گزارش تسنیم ، پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام فوتبال ساعت 19:45 پنجشنبه این هفته (24 ژوئن) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

لیگ برتر فوتبال استقلال سایپا را به دره نزدیک کرد / مطهری در نقش رهبر ظاهر شد!

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید