مقام یمنی: ایالات متحده با القاعده و داعش می جنگد


به گزارش گروه بین الملل فارس ، عبدالملک العجی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی است یمن وی از استاندارد دوگانه آمریکا در بحران یمن انتقاد کرد.

به نقل از العجی گفت: “بیانیه های ایالات متحده با هدف تحریک جنگ ادعاهای دولت بایدن در مورد صلح را تضعیف می کند.”

وی گفت: “نماینده آمریكا چیزی جز آنچه عربستان سعودی گفته است و ظاهراً شعارهای بایدن در جریان مبارزات برای پایان دادن به جنگ را ارائه نمی دهد.” [در یمن] متوقف شده است “.

این مقام یمنی ادامه داد که ایالات متحده بار دیگر سیاست خود را در زمینه ارتقا agg تجاوزات در یمن دنبال می کند. زیرا صلحی که واشنگتن می خواهد فقط توقف موقتی درگیری است.

العجیری معتقد است که واشنگتن به دنبال کاهش برخی از بحران های منطقه است و معتقد است که می تواند از پرخاشگری تحت لوای صلح استفاده کند ، اما پس از شکست این سیاست ، به دامن زدن به درگیری روی آورده است.

وی در پایان گفت که ایالات متحده احتمالاً در کنار داعش و القاعده می جنگد ، اما هیچ کس در این باره اظهار نظری نکرد. درست همانطور که القاعده در کنار تجاوزات سعودی در البیدا و تعز و چندین منطقه دیگر می جنگد ، ایالات متحده کلاه لبه دار دراز بکش

ایالات متحده با کمک عربستان سعودی و امارات متحده عربی در آوریل 2015 جنگ بزرگی را در یمن آغاز کرد و گفت که هدف آن سرنگونی عبد رابو منصور هادی رئیس جمهور برکنار شده یمن است اما تاکنون موفق به این کار نشده است.

بیشتر بخوانید  شوکه شدن نماینده مجلس از پاسخ زباله‌گردی با درآمد ۳ میلیون در روز در تهران!

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید