سپاهان 4 – نفت آبادان 1 / مسابقات در بالای جدول ادامه دارد – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور ، از ساعت 20:45 امشب ، تیمهای فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

این مسابقه حساس در حالی آغاز شد که شاگردان محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان وارد زمین شدند و 2 امتیاز از بالای جدول را حفظ کردند ، امیدوارند با شکست نفت آبادان و بالای جدول صعود کنند. لغزش تخت جمشید.

در آن سوی میدان ، شاگردان سید سیروس پورموسوی در نفت که با 33 امتیاز در رده دهم جدول قرار داشتند و با تساوی مقابل نساجی به اصفهان سفر کرده بودند ، برای کسب امتیاز از راه دور وارد این مسابقه شدند. 9 تیم در جدول ، پیکان تهران.

شاگردان محرم نویدکیا این مسابقه را با ترکیب اصلی پیام نیازمند ، جورجی ولسیانی ، محمد نژاد مهدی امید نورافکن ، دانیال اسماعیلی فر ، محمد کریمی ، سروش رفیعی ، احسان حاجوسفی ، سید محمد خزاع رضا هوسی آغاز کردند.

سیروس پور موسوی نفت آبادان را به همراه فرزین گروسیان ، محمد طیبی ، مهدی حنفی ، عبدالله ناصری ، امید خالدی ، محمود مطلق زاده ، امید حامدی فر ، حسین ساکی ، محمدرضا غبیشاوی ، حسین زواریین و رضا خا به زمین فرستاد.

در اولین فرصت این مسابقه ارسال امید نورافکن با ضربه سروش رفیعی همراه شد که او با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد تا سپاهان بازی را با حمله آغاز کند.

بیشتر بخوانید  آیت الله علم الهدی: هیچ کس را نمی توان مجبور به حجاب کرد - اخبار خراسان رضوی - اخبار استانهای تسنیم

در دقیقه 4 شوت محکم محمود معتل زاده از 30 متری به تیر دروازه پیام نیاسمند برخورد کرد تا موقعیت خاصی را برای گلزنی برای نفتی از دست بدهد.

بعد از 5 دقیقه ، ارسال سوروس رافیع به محوطه جریمه نفت آبادان با ضربه آرام سجاد شهباززاده همراه شد که با سهل انگاری دروازه بان نفت آبادان او را وارد دروازه کرد ، بنابراین سپاهان 1-0 پیروز شد.

در دقیقه 10 امید نورافکن از سمت چپ محوطه جریمه نفت آبادان با ضربه سر جورجی ولسیانی پا به توپ شد.

در دقیقه 22 اشتباه مدافعان سپاهان نفت آبادان را در یک موقعیت گل واضح قرار داد که ضربه رضا حلاچی فر را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 34 سجاد شهبازاده و سید محمدرضا حسینی با هم ترکیب شدند تا سپاهان را به گل دوم برسانند. شهبازاده به عمق حسینی رفت و هافبک سپاهان با یک شوت محکم و دقیق آن گل را به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در دقیقه 47 شوت محمدرضا حالاتبری توسط دروازه بان نفت آبادان به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 51 احسان حاجوسفی در محوطه جریمه نفت آبادان هلاتبری را به اوت فرستاد.

در دقیقه 59 ضربه فنی معتل زاده با اختلاف کمی از محوطه جریمه سپاهان عبور کرد.

در دقیقه 64 شوت حسین ساکی از پشت محوطه جریمه سپاهان توسط پیام نیاسمند مهار شد و نورافکن او را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 72 خطای نژاد مهدی به توپ دزدی سپاهان و هالگی فر رسید و در عمق این بازیکن حرکت کرد تا گل اول نفت آبادان را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در آخرین پنجشنبه 1402 + جدول

در دقیقه 74 پاس عرضی سید محمدرضا حسینی با ضربه محمد محبی همراه شد که فرزین گروسیان او را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 83 سجاد شهبازاده گل سوم سپاهان را به پاس دانیل اسماعیلی فر تبدیل کرد تا امیدهای سپاهان برای پیروزی در این دیدار کم شود.

در دقیقه 95 احسان حاجوسفی ارسال کرنر عزت پورهاز را با ضربه سر در چهارمین گل طلای مسابقه به کرنر تبدیل کرد.

در پایان این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا مسابقه در بالای جدول ادامه یابد.

انتهای پیام / 172 / ش

دیدگاهتان را بنویسید