نیمه اول سایپا و استقلال به تساوی رسیدند



به گزارش ایرنا؛ از ساعت 19:50 امروز (شنبه) تیم فوتبال سایپا که تلاش می کند خود را از پاییز نجات دهد ، در ورزشگاه پاسکوامین میزبان استقلال خواهد بود.

قضاوت این دیدار را “مرتضی منصوریان” با کمک “یعقوب سخندان” و “جعفر مهاجر” انجام می دهد.

این بازی در حالی آغاز شد که سایپا ناامیدانه مجبور بود برتری را کسب کند تا از انتهای جدول خارج شود و استقلال برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا.

استقلال مسابقه را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ششم “سبحان کاگانی” در محوطه جریمه سایپا از زمین اخراج شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

سپس مهدی گائدی به تنهایی مدافعان حریف را از پیش رو برداشت و سپس پس از برخورد با مدافع حریف ، روی زمین افتاد اما باز هم داور اعلام پنالتی نکرد.

در دقیقه 12 سایپا می توانست از روی یک ضربه کرنر به گل برسد اما ضربه سر سینا مریدی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

اگرچه استقلال بازی را کنترل می کرد ، اما برای دقیقه های زیادی تلاش این تیم برای گلزنی چندان موثر نبود.

سرانجام نیمه اول این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ترکیب سایپا

کوروش ملکی ، کمال الدین نیکخو ، رضا علیاری ، امیر حسین حسین زاده ، مجید علیاری ، حسین ماهینی ، مهرداد حیدری ، سینا مریدی ، مجتبی لطفی ، محمد صادق بارانی و روح الله سیف اللهی

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی ، عارف غلامی ، مسعود ریگی ، فرشید اسماعیلی ، مهدی قائدی ، بابک مرادی ، آرمان رمضانی ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

بیشتر بخوانید  افزایش عرضه ارز در بازار صادر شد!

دیدگاهتان را بنویسید