محمدی: اتفاقات خوبی برای من و بنا به طور همزمان رخ داد / من به مردم قول می دهم که خوب بجنگند – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، غلامرضا محمدی با اشاره به برنامه “دایره طلایی” با اشاره به اردوهایی که تیم ملی آزاد برای حضور در بازی های المپیک برگزار کرد ، گفت: مرحله چهاردهم آموزش در حال انجام است و در پایان این اردو ، ما سه روز استراحت فعال خواهد داشت. “وزیر امور خارجه باید از خانه کشتی در اطراف تهران دور باشد و کلیه شرایط عروق کرونر و پروتکل های بهداشتی را حفظ کند و سپس مرحله پانزدهم اردوگاه ما برگزار می شود و ما در تاریخ 8 اوت عازم توکیو خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما در این مدت هدفمندانه سعی کردیم موقعیت خود را به دست بیاوریم. در این شرایط کرونر ، برگزاری چندین مسابقه داخلی و شرکت در مسابقات بین المللی دشوار بود ، اما فدراسیون این کار را انجام داد و اردوها برگزار شد. کلیه مسابقات در برنامه کادر فنی به روشی کاملاً هدفمند دنبال می شد. قبل از انتخابات سال گذشته ، هم لیگ و هم دو مرحله اردو داشتیم که در مجموع 17 مرحله اردو به المپیک می رفت. با تشکر از کادر فنی سخت کوش تیم ملی ، مجموعه خانه کشتی و فدراسیون برای برگزاری همه اردوها و امیدوارم در توکیو موفقیت کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه به تازگی زمینه جوانان مشخص شده است گفت: چند جوان در مسابقات اوکراین در سال 1999 شرکت کردند که بعدا در جام یاشاردوگو درخشیدند. توجه به اصول ، پیش بینی المپیک 2024 و 2028 کاری مفید اما دشوار بود.

محمدی با تأکید بر اینکه بدون روند انتخاب هیچ مبارزه ای در توکیو رخ نداده است ، ادامه داد: ما با کلمات و شعارها درگیر این موضوع نبودیم بلکه در عمل بودیم. خدا را شکر هم عدالت و هم شرایط فنی بچه ها را در نظر گرفتیم. وقتی حسن یزدانی دو بار مسابقه داد ، اختلاف تمام شد و همه کشتی گیران در داخل و خارج از کشور به رقابت پرداختند. ما سعی کردیم رقابت ایجاد کنیم و یک مسئله مهم پیش بینی شده بود. این یک کار ارزشمند فدراسیون کشتی است و وظیفه من است که از علیرضا دبیر تشکر کنم که معتقد است این رشته باید به جوانان و حتی نوجوانان داده شود.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت طلا و سکه / توصیه رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به خریداران

وی در مورد حرکت مدعیان در برخی اوزان برای حضور در جام جهانی 2021 نروژ که دو ماه پس از بازی های المپیک برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: ده وزن به نفع کشتی است. ما جام را بر تخت سلطنت برگزار کردیم که اولین مرحله مقدماتی نروژ بود و سپس در جام های علی اف و یاساردوگو شرکت کردیم. برای درک بهتر کشتی گیران ، این سه مرحله از مسابقات انجام شده است و زمان کمی بعد از المپیک برای جام جهانی نروژ داریم.

دارنده دو مدال نقره و برنز در کشتی فرنگی جهان در مورد حضور پیشکسوتان در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: با تشکر از منصور برزگر و علیرضا حیدری برای آمدن به خانه آنها. این یک حرکت خوب ، دلپذیر و ارزشمند بود. این باید ارتباط باشد و قهرمانان ما ، کسانی که در جهان و بازی های المپیک شرکت کرده اند ، باید با ما حضور داشته باشند. این همدلی منجر به نتایج خوبی می شود. صلح به نفع کشتی ما خواهد بود و ما باید مسائل شخصی را کنار بگذاریم و کشتی را ببینیم. مطمئناً طی روزهای آینده شاهد حضور قهرمانان خوب خود در ارتش خواهیم بود.

محمدی حمایت استانها از کشتی گیران المپیک را موثر دانست و گفت: باید از رئیس هیئت کشتی لرستان که عملکرد خوبی در این مدت داشت تشکر کنم. اخراج سالها بعد اتفاق خوبی بود و سایر استانها نیز باید همین کار را انجام دهند. در این مرحله ، کودکان فقط باید انگیزه و روحیه خوبی داشته باشند. من از همه روسای هیئت ها تشکر می کنم و امیدوارم روزی پراکندگی ملی گرایان در سراسر کشور ایجاد شود و ما به تعداد لازم برسیم.

بیشتر بخوانید  سایه کعبه ناپدید شد + فیلم

سرمربی تیم ملی آزاد با بیان اینکه رزمندگان از خانواده خود خداحافظی کردند خاطرنشان کرد: در پایان اردوی سیزدهم ما ، بچه ها سه یا چهار روز نزد خانواده هایشان رفتند و به آنها اطلاع دادند که دیگر نمی توانند به شهرهای خود بروند. سپس همه ما با هم یک تعطیل فعال خواهیم داشت تا کودکان بتوانند روی کارهای تجزیه و تحلیل تمرکز کنند. می خواهم از ابراهیم مهربان ، عباس هیکناری ، حسن طهماسبی (ماساژور تیم ملی) ، دکتر بهرامی نژاد و دکتر امیرسسان و پرسنل سخت کوش خانه کشتی تشکر کنم که فضای آرامی را برای تیم های آزاد و فرنگی فراهم کردند. تقسیم بندی فنی انجام شده و کشتی گیران می دانند که با همه مربیان باید در مورد همه مسائل صحبت کنند.

گللامرضا محمدی در پایان گفت: ما هفت هشت ماه در ارتش بودیم ، کار سختی را پشت سر گذاشتیم. هر کاری که احساس کردیم باید انجام دهیم ، انجام دادیم. من امیدوارم که کودکان در توکیو همه کارها را برای موفقیت انجام دهند و حتی مردم را برای لحظه ای شادی لبخند بزنند. هر زمان که من و محمد بنا با هم بودیم ، اتفاقات خوبی می افتاد. امیدوارم این ر dreamیایی که در ذهن داریم ، به یک خاطره خوب در توکیو تبدیل شود. ما آماده جنگ هستیم و به همه افراد خوب کشور قول می دهیم که با تمام وجود بجنگیم. هر کودکی تا آنجا که ممکن است برای خوشبختی مردم می جنگد و امیدوارم خدا کمک کند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  تاج تمام شد؟

دیدگاهتان را بنویسید