نتایج نهایی آزمون استخدامی در وزارت بهداشت امروز اعلام می شود – اخبار پزشکی – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پوجا ، سید کامل تقوی نژاد معاون مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدام وزارت بهداشت در 24 بهمن با بیش از 200000 داوطلب که برای جذب و استخدام نزدیک به 40000 کارمند یک انسان جدید بازداشت شده است.

وی ادامه داد: نتایج اولیه از جمله لیست افراد برای بررسی و بررسی اسناد در تاریخ 14 مارس اعلام شد که در این مرحله متقاضیان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نتایج به دست آمده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

تقوی نژاد یادآور شد: روش بررسی اسناد و تأیید اطلاعات ثبت شده این افراد ، از جمله محلی بودن آنها ، بررسی سهمیه ایثارگری ، سن و شرایط تحصیلی داوطلبان وارد شده و امتیاز ویژه تاج مصوب توسط ضد ملی ستاد مرکزی کرونا ، کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه ریزی و بودجه استان ، انجام مصاحبه ها و تست های آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید تکمیل شد و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال امتحانات سازمان ملی ارزیابی آموزشی ثبت شد. .

در پایان معاون مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با تقدیر از تلاش ها و همکاری های سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اطلاعات و جزئیات مربوط به نحوه ارائه مدارک ، انتخاب و تسریع روند شروع این افراد بزودی اعلام خواهد شد

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید