استاندار هرمزگان: در تأمین دارو با مشکل روبرو هستیم / از پیک کرونر سنگین رنج می بریم – اخبار هرمزگان – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بندرعباس، دکتر فریدون همتی ، در یک جلسه ویدئو کنفرانس با ستاد مبارزه با تاج تاج ملی و به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور ، گفت: “سال گذشته ما در هرمزگان اوج بیماری کرونر قلب را داشتیم و امسال دقیقاً در همان زمان که قله تاج در حومه شهر.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاه های مختلف در زمینه مدیریت بیماری کرونر قلب در هرمزگان ، ادامه داد: تلاش های خوبی در استان انجام شده است و اگر این اقدامات نبود شرایط سخت تری را پیش رو داشتیم.

استاندار هرمزگان افزود: در زمینه توسعه تخت بیمارستانی در چهار سال گذشته ، اضافه شدن نزدیک به دو هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان در قالب ساخت بخش های جدید برای بیمارستان های موجود و ساخت بیمارستان های جدید آغاز شده و همچنان ادامه دارد. .

همتی افزود: امیدواریم با تلاش فراوان فاز اول بیمارستان با 531 تخت “بندرعباس” در مهرماه سال جاری آماده بهره برداری شود.

وی گفت: بیمارستان ارتش نیروی دریایی بندرعباس بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن مکاتبات و پیگیری های زیادی انجام داده ایم و تأسیس این بیمارستان می تواند کمک بزرگی به استان کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور فوری را برای تکمیل ، راه اندازی و استفاده از این بیمارستان صادر کند همچنین با وزیر بهداشت ، درمان و پزشکی جلساتی داشتیم آموزش و پرورش ، که توسط وزارت بهداشت برنامه ریزی شده است. کمک های لازم برای تجهیزات این بیمارستان را فراهم کنید.

بیشتر بخوانید  آیا قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۱۴۰۲ تغییر می‌کند؟

همتی گفت: ما همچنین می خواهیم از نظر تأمین منابع مالی لازم برای دانشگاه علوم پزشکی استان ، تهیه مناسب داروها و كیت ها برای تشخیص سریع تاج ، مورد توجه و حمایت ویژه ای قرار بگیریم. “

وی با اشاره به اهمیت منبع تغذیه در هرمزگان ، افزود: با توجه به شرایط بسیار گرم آب و هوایی ، قطعی و قطعی برق در این استان غیرقابل تحمل است و تلاش زیادی برای تامین برق شده و مردم مصرف برق را کاهش داده اند.

استاندار هرمزگان گفت: اختصاص سقف سهمیه برق مناسب برای هرمزگان بسته به میزان تولید در استان و در این شرایط آب و هوایی بسیار گرم و همچنین پخش تاج باید در نظر گرفته شود و در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه رئیس جمهور روحانی در پاسخ به درخواست های استاندار هرمزگان ، تأکید کرد: وزیر بهداشت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، هرگونه کمک برای تکمیل بیمارستان دریایی ارتش یا ایجاد بیمارستان صحرایی مورد نیاز است با توجه به امکانات خوب نیروهای مسلح در هرمزگان.

انتهای پیام / 864 / ش

دیدگاهتان را بنویسید