بستری شدن در کرونر در یزد بیش از 700 تن است


به گزارش خبرگزاری فارس یزد ، پیک پنجم ویروس کرونا در ایران ، شدت یافته است و ساکنان استانها از پوشیدن ماسک و پیروی از پروتکل های بهداشتی به دلیل گرمای هوا اجتناب می کنند ، مشکلی که پزشکان با توجه فزاینده ای به مردم هشدار می دهند ویروس کرونا همچنان کشنده است و تنها راه مدیریت کامل واکسیناسیون است. آیا رعایت این پروتکل ها است؟

مطابق با ابلاغیه ستاد ملی تاج ، شهرهای کرون رد باید بیش از هر زمان دیگری پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند و همه به کنترل شیوع بیماری کمک می کنند ، اما متأسفانه پس از گذشت نزدیک به 20 روز از اعلام تاج در استان یزد ، آنچه مشاهده می شود عادی سازی مردم و روند افزایش بستری شدن در بیمارستان های این شهر.

پروتکل های کرونر تا پایان واکسیناسیون مورد نیاز است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ادامه روند صعودی تعداد مشکوک به بستری شدن در کرونر در استان خبر داد و هم اکنون بیش از 700 بیمار کرونر در بیمارستان های استان بستری هستند.

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت وگو با یزد فارس در مورد بیماران کرونر در استان اظهار داشت: هم اکنون 720 بیمار مشکوک به تاجگذاری در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی افزود: از مجموع بیماران کرونر بستری در استان یزد ، 108 نفر به دلیل وخامت وضعیت و دریافت خدمات در بخش مراقبت های ویژه هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: شب گذشته 334 بیمار مشکوک به تاجگذاری در بیمارستان های استان یزد بستری شدند.

بیشتر بخوانید  علت سیل در تابستان چیست؟ + تست / ویدئو ساده

دکتر سلمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای ابرکوه و اشکذر در حالت نارنجی و سایر شهرها در ایالت قرمز کرونا قرار دارند.

دکتر سلمانی گفت: هموطنان باید تاج را جدی بگیرند و همچنین اقدامات بهداشتی را دنبال کنند و از شرکت در مجالس و اجتماعات جداگانه خانوادگی خودداری کنند.

انتهای پیام / ب


دیدگاهتان را بنویسید