اولین حضور بین المللی “کودکان” در جشنواره ارمنستان – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، پیمان شاه محمدی ، مجری پروژه بین المللی و توزیع کننده فیلم کوتاه “کودکان” ساخته امیر داریانی کارگردان و تهیه کننده نعیم بختیاری ، از اولین حضور این فیلم در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فرسکو در ارمنستان خبر داد.

جشنواره بین المللی فیلم فرسکو که از 20 تا 29 آگوست 2021 در ایروان برگزار می شود ، با تمرکز بر آثاری با موضوع جنگ ، خشونت و فاجعه های زیست محیطی با منشأ انسانی است. این صلح ، همبستگی ، انسان گرایی و ارزش های جهانی را حفظ می کند و هدف آن بازگرداندن ارزش های خانوادگی است.

استراتژی توزیع بین المللی فیلم کوتاه “کودکان” نیز با رویکردهای مشابه مطابقت دارد. “کودکان” بدون توجه به سن و جنسیت به موضوع طلاق و تأثیر آن در ناخودآگاه کودکان می پردازد.

در خلاصه داستان “کودکان” آمده است: پسر و مبینا که خواهر و برادر هستند ، از اختلاف رفتاری متأثر از جو مسموم خانه رنج می برند ، تصمیم به جدایی می گیرند و به دادگاه خانواده می روند. این اولین بار است که یک خواهر یا برادر تصمیم می گیرند از نظر قانونی جدا شوند.

نکیسا بختیاری ، باربد بختیاری و نعیم بختیاری در فیلم “کودکان” بازی کردند.

از دیگر عناصر این فیلم می توان به نویسنده: امیر داریانی ، مدیر عکاسی و تصحیح رنگ: حنیف پرنده ، کارگردان صدا: میثم معتمدی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاسمین برزگری ، صداها و جلوه ها: محمدعلی درگاهی ، مشاور کارگردان ، پست مدیر فنی اشاره کرد. سوالات تولید و تدوین: پیمان شاه محمدی ، دبیر صحنه: شرف النسا نیرومند ، طراح لباس: مرجان خرمی ، عکاس: شکیلا بختیاری ، طراح گریم و اجرا: پژمان اعتمادی فر ، طراح گرافیک و پوستر: لیلا نورایی ، صدا بازیگران: رها حاج هاجانال ، علی صفری ، تارا وفاها ، سرمایه گذاران: نعیم بختیاری و میلاد قرائتی.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | لحظه وحشتناک خرد شدن ماشین بین تریلر و جرثقیل در تونل!

دیدگاهتان را بنویسید