با ساخت باغ گردو میلیونر شوید!


با ساخت یک باغ گردو می توانید به درآمد بسیار بالای میلیونی دست پیدا کنید. البته بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید نهال گردو دانستن نحوه کاشت ، نگهداری و مراقبت از درختان پیش شرط این امر است. شما می توانید در بیشتر مناطق کشور نهال گردو بکارید و سالها از عملکرد عالی آن بهره مند شوید. از طرفی به دلیل مقاومت بسیار زیاد این درخت ، به مراقبت کمتری نیاز دارد. بنابراین ، هزینه های نگهداری و پردازش نیز صرفه جویی خواهد شد. جالب است بدانید که انواع گردو می تواند برای باغ شما بسیار مناسب باشد و عملکرد عالی داشته باشد. اما همین رقم در باغ دیگری کارایی خوبی ندارد. اما دلیل چیست؟ و چگونه می توان خطرات خرید نهال گردو را کاهش داد؟ در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه انتخاب و خرید بهترین نهال گردو و نحوه کاشت و نگهداری آن در باغ آشنا کنیم.

بهترین نهال گردو برای کاشت در باغ کدامند؟

همانطور که همه ما می دانیم ، این می تواند یک نهال گردو بسیار خوبی باشد. اما در باغ شما میوه خوبی نمی دهد. در این بخش به عواملی که انتخاب می شوند نگاه خواهیم کرد نهال گردو بخرید مطالعه با هم موثر است.

بالاتر از سطح دریا

به راحتی می توان گفت که مهمترین عامل موثر در انتخاب بهترین نهال گردو “ارتفاع” است. ارتفاع هر منطقه از سطح دریا مشخص است. هر ارتفاع دارای شرایط آب و هوایی و اقلیمی و مقدار مشخصی رطوبت است که خاک را برای رشد رقم گردو فراهم می کند. به عنوان مثال ، کوه ها مانند کوه ها آب و هوای سردتری دارند. به دلیل این مشکل ، ما باید درختان گردو را برای کاشت در این باغات انتخاب کنیم که قادر به مقاومت در برابر سرما در منطقه باشند و در اثر سرما از بین نرود. خوشبختانه ارتفاع بیشتر انواع گردو توسط محققان بدست آمده و در وب سایت Walnut Paliz موجود است. می توانید از ارتفاع منطقه خود مطلع شوید و آن را با ارتفاع نهال گردو مقایسه کنید. بهترین نهال های گردو را برای باغ خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  رسوایی یک مرد تهرانی در خانه دوستش + جزئیات

استخراج از چوب گردو

پس از گذراندن مرحله قبلی ، عامل بعدی که هنگام انتخاب نهال گردو برای ما مهم است ، حداکثر عملکرد در هکتار است. ممکن است رقمی با ارتفاع منطقه ما سازگار باشد ، اما به طور کلی عملکرد درخت در بهترین شرایط ضعیف است. به همین دلیل ، نهالستان های بزرگ بهترین نوع گردو با عملکرد عالی را اعلام و توصیه کرده اند. انواع نهال گردو را از بین این موارد انتخاب کنید.

بهترین نوع گردو

  • نهال گردوی تویسرکان در ارتفاع 0 تا 3000 متر از سطح دریا بهترین عملکرد را دارد.
  • نهال گردوی کانادایی (ژنوتیپ کانادایی) یکی از بهترین ارقام برای کاشت در ارتفاع 0 تا 3000 متر از سطح دریا است.
  • نهال گردو چندلر بهتر است در ارتفاع 0 تا 1200 متر از سطح دریا کاشته شود.
  • نهال گردو فرنور برای کاشت در ارتفاع 0 تا 3000 متر از سطح دریا مناسب است.
  • نهال گردوی اسرائیلی برای کاشت در ارتفاع 0 تا 2000 متر از سطح دریا مناسب است.

نهال گردو بخرید

بهترین نهال گردو را بخرید

هنگامی که بهترین نهال گردو را برای کاشت در باغ خود انتخاب کردید ، زمان خرید آن فرا رسیده است. همیشه توصیه می شود که نهال گردوی خود را از یک مهد کودک معتبر خریداری کنید. اما دلیل چیست؟

مهد کودک های مشهور توسط جهاد کشاورزی گواهی شده اند. بنابراین آنها با تمام اصول پرورش نهال گردو آشنا هستند و در نهایت نهال سالم و با کیفیتی برای باغبان تولید می کنند. برای همه نهال ها ضمانت کتبی و گواهی بهداشت نهال ارائه می شود. این خطرات آسیب به گیاهچه و بیماری را به حداقل می رساند. خرید نهال گردو روش سریع تری نسبت به کاشت بذر است. و خطرات آسیب دانه را برطرف می کند. با خرید نهال گردو از فروش نهال می توانید انواع مشاوره ها را در زمینه کاشت نهال و ساخت باغ از کارشناسان نهالستان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  زنان پرسپولیسی ورزشگاه آزادی را ترکاندند

نهالستان پالیزگاردو ، تحت هدایت آقای سعید قاسمی ، بزرگترین مهد کودک در شمال غربی کشور است. این مهد کودک دارای گواهی معتبر و رسمی از جهاد کشاورزی است و دارای شماره ثبت اختراع می باشد. فروش نهال گردو ، با بیش از نیم قرن فعالیت رسمی در زمینه فروش نهال گردوی با کیفیت. برای احترام به مشتری خرید نهال گردو به صورت حضوری یا تلفنی و حتی بصورت آنلاین برای باغبانان گران قیمت امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر به سایت palizgerdo.com مراجعه کنید.

شماره تلفن : مهندس ساعد گاسمی ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

نحوه کاشت بهترین نهال گردو

پس از انتخاب و خرید بهترین نهال گردو؛ ما باید از سلامت نهال اطمینان حاصل کنیم. بنابراین ، ما تمام قسمت های آن از جمله شاخه ها ، برگ ها ، ریشه ها و تنه های درخت را به دقت بررسی می کنیم. تغییر رنگ یا بریدگی یا زخم روی آنها باید مهم تلقی شود. زیرا می تواند نمادی از بیماری یا آفت روی درختان شما باشد. هنگامی که از سلامتی نهال های گردو اطمینان حاصل کردید ، زمان کاشت آنها فرا می رسد. پس از آزمایش خاک ؛ اکنون ما می دانیم که چه مواد معدنی در خاک بیشتر است و چه زمانی فاقد آنها هستیم. ف با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی و شخم زدن زمین ، خاک را یکدست و مناسب برای رشد درخت گردو می کنیم. (برای اطلاعات در مورد کودهای مورد نیاز ، به مقاله تغذیه و کوددهی درختان گردو در وب سایت پالیزگردو مراجعه کنید.) چاله های کاشت گردو معمولاً یک فصل قبل آماده می شوند. عمق آنها بین 30 تا 60 سانتی متر و قطر آنها تقریباً 30 تا 50 سانتی متر است. فاصله استاندارد کاشت نهال گردو 6 * 6 یا 7 * 7 متر است. لازم به ذکر است که محل کاشت باید کاملاً آفتابی باشد تا نیاز درخت به نور خورشید برای فتوسنتز را برطرف کند. عدم رعایت فاصله کاشته اعلام شده ممکن است رشد درختان گردو را از بین ببرد یا باعث اتلاف وقت و سرمایه شود. پس از کاشت نهال گردو ، خاک را بزنید تا کاملاً سفت شود. سپس بلافاصله آن را آبیاری کنید.

بیشتر بخوانید  مرگبارترین سلاح‌های دنیا را بشناسید + تصاویر

با ساخت باغ گردو میلیونر شوید!

نحوه نگهداری از بهترین نهال های گردو

مراقبت از نهال های گردو ، از جمله سمپاشی ، کود دادن ؛ هرس و آبیاری سالانه. در این بخش مهمترین مراحل نگهداری را شرح می دهیم. آبیاری

آبیاری چوب گردو

برای آبیاری درختان گردو دو روش وجود دارد

  • آبیاری منظم
  • آبیاری با باران

استفاده کنید. مهم است که بدانیم درختان دیم دارای بازده کمتری و عمر اقتصادی کوتاه تر هستند. از طرف دیگر ، این درختان در برابر بیماری ها و آفات آسیب پذیرترند. بنابراین ، ما توصیه می کنیم از یک روش آبیاری منظم برای آبیاری درخت گردو استفاده کنید. بهترین راه برای آبیاری درختان استفاده از سیستم آبیاری است. بنابراین ، علاوه بر آبیاری منظم درختان ؛ در مصرف آب نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد. درختان همچنین می توانند به طور هدفمند آبیاری شوند. (درختان در فصول بارانی و سرد به آبیاری کمتری احتیاج دارند و در تابستان و پوشش گیاهی به آبیاری بیشتری احتیاج دارند.) با این روش رشد علفهای هرز در باغ بطور قابل توجهی کاهش می یابد و بیماریها از طریق جریان آب از درخت به درخت دیگر منتقل نمی شوند. .

هر هکتار باغ سالانه به 8 تا 10 هزار متر مکعب آبیاری نیاز دارد. این رقم با کمک آبیاری قطره ای به 6000 تا 8000 متر مکعب کاهش می یابد.

۲۱۲۱

دیدگاهتان را بنویسید