تیم بسکتبال تاکستان در لیگ دسته اول کشور ادامه نداد



امید حمیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور در سال های 1499-1999 میزبان شهر اصفهان بود و بازی برگشت به میزبانی تاکستان از ساعت 12 تا 18 برگزار شد. جولای “.

دبیر شورای بسکتبال استان قزوین گفت: در این مسابقات تیم های غفاری تاکستان ، خانه بسکتبال شیراز ، اندیشه شهرکرد ، خانه بسکتبال بابک ، زنجان و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی افزود: تیم تاکستان در مرحله نخست مسابقات از پنج مسابقه چهار پیروزی کسب کرد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

حمیدی افزود: تیم غفاری تاکستان امید زیادی برای صعود به رده بالاتر مسابقات بسکتبال کشور داشت اما متأسفانه نتیجه مطلوب حاصل نشد.

یک گل کمتر از زنجان مانع صعود گافاری به تاکستان شد

سرپرست باشگاه غفاری تاکستان نیز در این باره گفت: از آبان ماه سال گذشته تمرینات خود را برای مسابقات کشوری دسته دوم انجام داده ایم و تیم را برای حضور پررنگ در این مسابقات آماده کرده ایم.

ابراهیم نجفی افزود: در اولین دوره مسابقات خردادماه امسال به میزبانی اصفهان با چهار پیروزی و یک باخت در جایگاه دوم قرار گرفتیم و پس از مشاوره با فدراسیون فوتبال موفق شدیم امتیاز میزبان را بدست آوریم برای این مسابقات “

این مسئول ورزشی افزود: متاسفانه علی رغم مهمان نوازی و وقار بازیکنان ، سه برد و دو باخت نتیجه تلاش ما در این مسابقات بود و در یک سری اهداف با یک گل کمتر از استان استان در جایگاه سوم قرار گرفتیم. زنجان “

بیشتر بخوانید  تماشاخانه | معنی درس اول فارسی پنجم به همراه معنی کلمات، کلمات متضاد و هم خانواده

وی افزود: تیم غفاری تاکستان در دورهای اول و دوم این رقابت ها به مقام سوم دست یافت و به لیگ برتر صعود نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید