استاندار هرمزگان: پروژه های بزرگ بندرعباس سرعت می گیرد



به گزارش روز شنبه ایرنا ، فریدون همتی در بازدید میدانی از پیشرفت پروژه های عمرانی بندرعباس با حضور دو نماینده مرکز استان افزود: بلوار بندرعباس در ساحل شرقی یکی از اولویت ها و پروژه های مهم هرمزگان محسوب می شود که در حال حاضر سه هنرمند وجود دارد. شاخه های مختلف آن کار می کنند و تاکنون حدود 75٪ پیشرفت فیزیکی داشته است.

اگرچه از اجرای این پروژه نسبتاً راضی بود ، اما به معاون مهندسی عمران شهرداری بندرعباس دستور داد تا پیمانکاران جدیدی را برای تسریع روند اجرای کار استخدام کند.

استاندار هرمزگان گفت: در اجرای این بلوار ساحلی که به منظور توسعه گردشگری و دسترسی آسان به ساحل شرقی بندرعباس طراحی شده است ، 22 قطعه پل بزرگ طراحی شده است که در حال ساخت اسلب ، کوله پشتی و زیر ساخت و چهار پل. برد کاملا ملاقات

احمد مرادی ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی وی در این بازدید پروژه بلوار بندرعباس شرقی را یک رویداد بزرگ توسعه شهری توصیف کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دریا و ساحل می تواند به توسعه گردشگری در منطقه کمک کند و با حمایت استاندار هرمزگان و همکارانش امیدواریم که روند اجرای این پروژه باید به زودی به پایان برسد و به موقع افتتاح و به بهره برداری برسد.

محمد عاشوری نماینده دیگر مردم از حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی است وی همچنین به پیشرفت بسیار خوب این پروژه ساحلی اشاره کرد و گفت: افق آینده شهر بندرعباس بر اساس توسعه مناطق از جمله شرق بندرعباس بسیار روشن است.

بیشتر بخوانید  اولتیماتوم آخر درباره حقوق کارکنان!

عسیری افزود: یکی از اصلی ترین درخواست های استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی این بود که هرچه سریعتر به کاوش در شهر جدید بندرعباس بپردازیم ، اکنون کار اکتشاف در 700 هکتار از این اراضی با حمایت فرماندار و تلاشهای ویژه. “شهرداری بندرعباس ، ما چشم انداز روشنی برای این منطقه استراتژیک بندرعباس ارائه می دهیم.

وی همچنین از تلاش همه شرکت کنندگان در حمایت از این پروژه مهم تقدیر کرد.

پروژه مگا در بلوار بندرعباس “ساحل شرقی” که با حمایت استاندار هرمزگان و پشتیبانی معاون استاندار و شهرداری بندرعباس به طول 24 کیلومتر شامل انواع خطوط تندرو ، کوچه ها ، دوچرخه سواری اجرا می شود خطوط ، پیاده روها ، مناطق سبز و نورپردازی بی نظیر. به ندرت اتفاق می افتد که مرحله اول فقط به بیش از 10 میلیارد ریال وام نیاز داشته باشد و با تلاش شبانه روزی همه نمایندگان ، حتی در ایام تعطیلات ، امید است که طبق برنامه عملیاتی شود.

به موازات اجرای این مگا پروژه ، با حمایت استاندار هرمزگان و حمایت وزیر راه و شهرسازی ، اکتشاف 700 هکتار از اراضی شرق بندرعباس برای ایجاد منطقه جدید شهری در بندرعباس انجام می شود. تحول و توسعه را در این منطقه به ارمغان بیاورد.

برخی از پروژه های پرورش میگو در قسمت شرقی بندرعباس که در مدت معین و قانونی به مرحله اجرا نرسیدند ، با دستور استاندار هرمزگان متوقف شده و زمین لازم برای اجرای این پروژه مورد نیاز است.

همچنین ، در سفر اخیر استاندار هرمزگان و تمرکز وی ، بزرگترین میدان کشور در سایت مشرف به جزیره هرمز ، یکی از خطوط شروع آن به دانشگاه هرمزگان ، در حال ساخت است و خط دیگر در بلوار ساحلی میناب ساخته شود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

در طراحی منحصر به فرد بلوار ساحل شرقی ، بزرگترین پارک شهر بندرعباس در این مسیر و با عرض بیش از 250 متر در حال مذاکره است که یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری کشور را در بندرعباس ایجاد می کند که محلی ها و گردشگران از مناطق دیگر. “این کشور می تواند از مزایای خود در آینده برخوردار شود.”

فعالیت تیم های اجرایی بیمارستان با 531 تخت در بندرعباس به صورت شبانه روزی ادامه دارد

استاندار هرمزگان همچنین از بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بازدید کرد تا روند پیشرفت پروژه بزرگ را بررسی کند. وی گفت: این پروژه از طریق جلسات پیگیری با مدیر برنامه و سازمان بودجه كشور تأمین می شود كه تیم های اجرایی آن را ملزم به ادامه كار شبانه روزی می كند. “به آرامی

همتی با همراهی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از کلیه طبقات بیمارستان بازدید کرده و به نماینده ویژه خود دستور داد تا در اسرع وقت موانع و مشکلات را برطرف کند.

“این پروژه شامل 531 تخت بیمارستانی است که با توجه به شرایط قرمز در کرونا و با تأکید استاندار هرمزگان ، عملیات فاز اول با ظرفیت 300 تخت شامل درمانگاه ها ، کلینیک ها ، آزمایشگاه های تخصصی ، اتاق های بیمارستان ، اتاق های عمل ، ICU ، “CCU ، آمفی تئاتر ، بخش اورژانس ، بخش های جراحی قلب و آنژیوگرافی ، بخش های اطفال و زنان تا پایان سپتامبر سال جاری در دستور کار قرار دارند.”

این پل در منطقه نایبند در شمال بندرعباس در کمتر از یک ماه به پایان خواهد رسید

بیشتر بخوانید  لزوم تبدیل مشوقهای موقت ازدواج به مشوقهای دائمی

استاندار هرمزگان همچنین از روند اجرای پروژه احداث پلی در منطقه شمال نایبند بندرعباس بازدید کرد و گفت: اجرا شده و در مرحله میز کار است. “این پل همچنین در مراحل خاکریزی و زیرساختی است.

با تأکید استاندار هرمزگان در بازدید امروز ، تصمیم بر این شد که در کمتر از یک ماه دیگر این پروژه عمرانی که اتمام آن نزدیک به 500 میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد ، به اتمام برسد.

طبق دستور دیگری از سوی استاندار هرمزگان ، شهرداری برای بهبود چشم انداز این پروژه موظف شد دهانه نایبند بندرعباس را که این پل بر روی آن ساخته شده ، لایروبی کند.

دیدگاهتان را بنویسید